“Det perfekte valg i Roma”
Anmeldelse av Albergo del Senato

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Albergo del Senato
Nr. 9 av 1 273 hoteller i Roma
Anmeldt 6 juli 2014 via mobile enheter

Meget sentralt, klassisk interiør, rent og ypperlig service. Lite rom, men alt du trenger. God aircon, lite støy selv om vi bodde i 1. etasje med rom ut mot torget. Deilig takterrasse åpen ettermiddag/kveld, med fantastisk utsikt over Roma. Grei frokost, lager også den kaffen du måtte ønske. Kresen på hoteller, men kommer ikke til å vurdere andre alternativer når vi skal tilbake.

Opphold: juli 2014
1  Takk, Bent01

Anmeldt 15 mai 2014 via mobile enheter

Ganske dyrt, men verd pengene. Fantastisk utsikt fra takterrassen. Litt simpel frokost (var bedre da vi var her i fjor..).
Servicen er bra, de ansatte vennlige- snakker godt engelsk. Hotellbil er et svært godt alternativ til taxi (svært liten prisforskjell men stor komfortforskjell)

• Opphold: mai 2014
Takk, StavangerStina
Anmeldt 13 juni 2013

Vi hadde kun en natt først i juni i forbindelse med 5årsbryllupsdag, og forhåndsbestilte sjokolade og Prosecco (servert deilig avkjølt så snart vi kom på rommet!). Vi sov på en av de nydelige suittene, med deilig, rent stort bad med badekar, vannkoker, mange gode, ekstra sitteplasser, takmalerier og kongelig himmelseng! En flott opplevelse, og utrolig vennlig og serviceinnstilt personale. Frokosten var grei. På takterrassen hadde andre gjester tiltrukket duer med brød, så det gjorde opplevelsen mindre sjarmerende, men det var en flott utsikt over Panteon og resten av Roma. Beliggenheten var utrolig sentral i et hyggelig område. Vi skal definitivt tilbake!

• Opphold: juni 2013, reiste som et par
1  Takk, Kristi S
Anmeldt 31 mars 2013 via mobile enheter

Dette var vår første tur til Roma. Vi bodde her med et vennepar i 4 netter. De ansatte er særdeles serviceinnstilte, vennlige og snakker godt engelsk. Gjennomført stilig interiør. Det er rent overalt, rommene ble tilsett x flere i løpet av døgnet. Vi bodde i juniorsuiten og slapp dermed støyen som kan være ved Pantheon. Men det andre paret hadde et vanlig dobbelrom som var knallstilig med gul stormønstret tapet- og flott utsikt mot Pantheon. De var like fornøyde som oss. Du er ikke mye på rommet i Roma men deilig å ha god plass i suiten med en Prosecco på deling.
Vi drar svært gjerne tilbake til Roma og da skal vi bo her igjen

• Opphold: mars 2013
Takk, StavangerStina
Anmeldt 16 september 2012

Vi bodde på Albergo del Senato i tre dager og var svært fornøyd med vårt opphold på dette hotellet. Vi fikk rom med utsikt over Panthon. Flott beliggenhet, lite støy, rent ogl god frokost som er innkludert i prisen.Kan anbefales!

• Opphold: september 2012, reiste som et par
2  Takk, ansflon
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Roma hotellene
Esquilino
Hotel Martis Palace
Nr. 6 av 1 273 i Roma
260 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Albergo del Senato? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Albergo del Senato

Hotellstil:
Nr.6 romantisk hotell i Roma
Nr.6 familiehotell i Roma
Nr.7 forretningshotell i Roma
Prisnivå: kr 1 205 - kr 3 009 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Albergo del Senato 3*
Antall rom: 57
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Expedia, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Albergo del Senato. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Albergo Del Senato Hotel Rome
Rome Senato Hotel
Albergo Del Senato Rome

Er dette din oppføring på TripAdvisor?