Anmeldt 15. mai 2014 via mobile enheter

Ganske dyrt, men verd pengene. Fantastisk utsikt fra takterrassen. Litt simpel frokost (var bedre da vi var her i fjor..).
Servicen er bra, de ansatte vennlige- snakker godt engelsk. Hotellbil er et svært godt alternativ til taxi (svært liten prisforskjell men stor komfortforskjell)

Dato for oppholdet: mai 2014
Takk, StavangerStina
Anmeldt 13. juni 2013

Vi hadde kun en natt først i juni i forbindelse med 5årsbryllupsdag, og forhåndsbestilte sjokolade og Prosecco (servert deilig avkjølt så snart vi kom på rommet!). Vi sov på en av de nydelige suittene, med deilig, rent stort bad med badekar, vannkoker, mange gode, ekstra sitteplasser, takmalerier og kongelig himmelseng! En flott opplevelse, og utrolig vennlig og serviceinnstilt personale. Frokosten var grei. På takterrassen hadde andre gjester tiltrukket duer med brød, så det gjorde opplevelsen mindre sjarmerende, men det var en flott utsikt over Panteon og resten av Roma. Beliggenheten var utrolig sentral i et hyggelig område. Vi skal definitivt tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2013
1  Takk, Kristi S
Anmeldt 31. mars 2013 via mobile enheter

Dette var vår første tur til Roma. Vi bodde her med et vennepar i 4 netter. De ansatte er særdeles serviceinnstilte, vennlige og snakker godt engelsk. Gjennomført stilig interiør. Det er rent overalt, rommene ble tilsett x flere i løpet av døgnet. Vi bodde i juniorsuiten og slapp dermed støyen som kan være ved Pantheon. Men det andre paret hadde et vanlig dobbelrom som var knallstilig med gul stormønstret tapet- og flott utsikt mot Pantheon. De var like fornøyde som oss. Du er ikke mye på rommet i Roma men deilig å ha god plass i suiten med en Prosecco på deling.
Vi drar svært gjerne tilbake til Roma og da skal vi bo her igjen

Dato for oppholdet: mars 2013
Takk, StavangerStina
Anmeldt 16. september 2012

Vi bodde på Albergo del Senato i tre dager og var svært fornøyd med vårt opphold på dette hotellet. Vi fikk rom med utsikt over Panthon. Flott beliggenhet, lite støy, rent ogl god frokost som er innkludert i prisen.Kan anbefales!

Dato for oppholdet: september 2012
2  Takk, ansflon
Anmeldt 31. mars 2011

Vi bodde på Senato for andre gang og ble ikke skuffet. Piazza della Rotonda og Pantheon er utsikten fra rommet, som ikke er stort, men nyoppusset, rent, velutstyrt og innbydende i klassisk stil. Betjeningen er hyggelig og hjelpsom. Alle de viktigste severdighetene er innenfor behagelig gangavstand. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2011
1  Takk, Erik L