Albergo del Senato
Hotel Artemide(Roma)
  • Restaurant
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 311 per natt.

Hotel Adriano(Roma)
Trip.com
  • Romservice
  • Svømmebasseng
Anmeldt 24. juni 2016 via mobile enheter

Vi hadde et fire dagers opphold her og var svært fornøyd. Rommet hadde grei størrelse og badet var veldig bra. Suveren sentral beliggenhet, deilig takterrasse og ok frokost.
Litt støy fra gatene med restauranter rundt og fra plassen foran Phanteon, men ikke veldig plagsomt - mer hyggelig livlig.

Opphold: juni 2016, reiste med familie
1  Takk, Nina F
Anmeldt 6. juli 2014 via mobile enheter

Meget sentralt, klassisk interiør, rent og ypperlig service. Lite rom, men alt du trenger. God aircon, lite støy selv om vi bodde i 1. etasje med rom ut mot torget. Deilig takterrasse åpen ettermiddag/kveld, med fantastisk utsikt over Roma. Grei frokost, lager også den kaffen du måtte ønske. Kresen på hoteller, men kommer ikke til å vurdere andre alternativer når vi skal tilbake.

Opphold: juli 2014
1  Takk, Bent01
Anmeldt 15. mai 2014 via mobile enheter

Ganske dyrt, men verd pengene. Fantastisk utsikt fra takterrassen. Litt simpel frokost (var bedre da vi var her i fjor..).
Servicen er bra, de ansatte vennlige- snakker godt engelsk. Hotellbil er et svært godt alternativ til taxi (svært liten prisforskjell men stor komfortforskjell)

• Opphold: mai 2014
Takk, StavangerStina
Anmeldt 13. juni 2013

Vi hadde kun en natt først i juni i forbindelse med 5årsbryllupsdag, og forhåndsbestilte sjokolade og Prosecco (servert deilig avkjølt så snart vi kom på rommet!). Vi sov på en av de nydelige suittene, med deilig, rent stort bad med badekar, vannkoker, mange gode, ekstra sitteplasser, takmalerier og kongelig himmelseng! En flott opplevelse, og utrolig vennlig og serviceinnstilt personale. Frokosten var grei. På takterrassen hadde andre gjester tiltrukket duer med brød, så det gjorde opplevelsen mindre sjarmerende, men det var en flott utsikt over Panteon og resten av Roma. Beliggenheten var utrolig sentral i et hyggelig område. Vi skal definitivt tilbake!

• Opphold: juni 2013, reiste som et par
1  Takk, Kristi S
Anmeldt 31. mars 2013 via mobile enheter

Dette var vår første tur til Roma. Vi bodde her med et vennepar i 4 netter. De ansatte er særdeles serviceinnstilte, vennlige og snakker godt engelsk. Gjennomført stilig interiør. Det er rent overalt, rommene ble tilsett x flere i løpet av døgnet. Vi bodde i juniorsuiten og slapp dermed støyen som kan være ved Pantheon. Men det andre paret hadde et vanlig dobbelrom som var knallstilig med gul stormønstret tapet- og flott utsikt mot Pantheon. De var like fornøyde som oss. Du er ikke mye på rommet i Roma men deilig å ha god plass i suiten med en Prosecco på deling.
Vi drar svært gjerne tilbake til Roma og da skal vi bo her igjen

• Opphold: mars 2013
Takk, StavangerStina