“Fra topp til bunn”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Colonna
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Vi har besøkt restauranten mange ganger, og har alltid fått meget god service og god mat. Denne gangen ble maten slengt på bordet, og ryddet av omtrent når du tok siste matbit, ikke tilpasset vinglass til type vin og en atmosfære av at du måtte skynde deg med å bli ferdig med måltidet. Det står kø av folk for å få bord de har bestilt, som de ikke får i tide. Og vi som da har fått bord har folk i kø rundt oss hele tiden, og hele atmosfæren er preget av dårlig tid, dårlig planlegging og stress.
Maten hadde heller ikke samme høye kvalitet. Bar preg av hastverk og lite personlig touch, og jeg gadd ikke sende ut kjøtt som var rått. Da var middagen allerede ødelagt, og jeg brukte siste tiden på å stå i do kø- inne i restauranten......Vi besøker Roma hvert år, og neste år skal vi ikke på denne restauranten. Synd - de var så bra!

Dato for besøk: januar 2019
3  Takk, hilde_dorum
marcomE5443CC, Proprietario på Osteria del Sostegno, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Mi dispiace molto per quanto accaduto, probabilmente per la troppa affluenza o per qualche cliente che ha prenotato ed è arrivato in ritardo così complicando il nostro lavoro. Ci scusiamo per il disagio e alla prossima per confermare le nostre qualità.

Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Denne restauranten har blitt et av våre stamsteder. I mange år gikk vi forbi den anonyme inngangen, men det gjør vi aldri mer. Dette er virkelig en italiensk perle, og som mange går forbi. Nå blir vi tatt i mot som vi har vært godt kjente i mange år. Denne gang ble en lunsj og en middag. Til lunsj ble det også denne gang pasta med svarte trøfler, og det smakte like godt som tidligere. Vi delte flere forretter med mange gode smaker. Til hovedrett spiste vi en meget mør biff med stekte poteter, og en tomat og ruccola salat. Vi satser alltid på vinkelnerens anbefaling på denne restauranten, og det har aldri slått feil. Dette er ikke Romas mest fancy restaurant, men er du etter gode italienske smaker, skal du gå hit

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, TomS417
Anmeldt 16. september 2016 via mobile enheter

Fantastisk restaurant. Lokale retter, god stemning, flinke kelnere og et bra vinutvalg. Prisen på måltidet var bra ift det vi fikk. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: september 2016
Takk, georgr21
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

En restaurant som gir det lille ekstra i alt fra meny til personlig service og stemning. Ligger sentralt, men litt bortgjemt til. Verd å lete etter! Høydepunkter denne gangen var pasta vongole og markjordbærdessert.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Animys
Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Dette var virkelig en perle av restaurant. Fantastisk god mat. Maten var forholdsvis enkelt presentert, uten masse dill dall. Her var det smaken som var det viktigste. Absolutt verdt besøket.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, kvartsli

Har du vært i Osteria del Sostegno? Del dine erfaringer!