Billett til Colosseum, Palatine Hill og Forum Romanum

fra
kr 221,02
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Colosseum på
fra kr 221,14
fra kr 584,90
fra kr 807,33
fra kr 695,00
Anmeldt 24. oktober 2018

Helt utrolig og få se restene av vår fortid. For noen byggverk de kunne utføre uten vår tids maskiner...men så var det vel en verden uten arbeidsledighet og vi ser tilbake i. Hvem vet, fantastisk og få oppleve

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 248lailar
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Det var mange selgere som skulle ha en over på guidede turer, til dobbel og trippel pris. Vi stod en time i kø, rundt halv 11, så anbefaler folk å komme før 10 for å kjøpe billetter. En meget fin opplevelse. Negativt for få toaletter og at man måtte ha en ekstra billett for å komme seg til 3 etg.

Takk, mortenels
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig flott å se Colosseum. Vi var i en liten gruppe, noe som gjorde at vi fikk ekstra god informasjon av vår guide. Fint å besøke stedet i september så slipper vi så store køer av mennesker. Fraråder sterkt å kjøpe vann flasker av personer som går rundt å selger, guiden sa mange fylte opp brukte flasker i vannfontenen. Colosseum bør virkelig besøkes hvis en skal til Roma.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, JanneFr
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Absolutt et må besøk når man er i Roma. Bestilte billetter på forhånd med fast track, brukte 10 min på å gå inn.

Takk, mariannep944
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Det var på tide vi fikk turen hit. Severdig og svært imponerende. Tips: få med en dyktig guide og sving også oppom + ensom Forum Romanum

Takk, EdvardC