Selv-guidet tur Colosseum Skip-the-line billett

fra
USD 26,44
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Colosseum på
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Jeg og min mor valgte og besøke colloseum da vi var på jentetur i Roma. Vi hadde egentlig bare planer om å kjøpe vanlig billett og gå å titte rundt alene. Vi møtte guider på utsiden (før køene), som klarte og selge inn sitt tilbud til oss. Vi ble derfor med på guidet tur (vi ble en gruppe på 15-20stk). Guidet tur kan være smart om man er opptatt av det historiske, men det var ikke min mor og jeg. Vi fikk ikke med oss så mye, fordi det ikke interesserte oss.
Uansett guidet tur eller ikke, så ble det et fantastisk besøk til colloseum. Colluseum er en av de størtste og viktigste serverdighetene i Roma, og anbefales og sjekkes ut! Både innvendig, utvendig, med guide eller uten

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 167sarahf
Anmeldt 24. oktober 2018

Helt utrolig og få se restene av vår fortid. For noen byggverk de kunne utføre uten vår tids maskiner...men så var det vel en verden uten arbeidsledighet og vi ser tilbake i. Hvem vet, fantastisk og få oppleve

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 248lailar
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Det var mange selgere som skulle ha en over på guidede turer, til dobbel og trippel pris. Vi stod en time i kø, rundt halv 11, så anbefaler folk å komme før 10 for å kjøpe billetter. En meget fin opplevelse. Negativt for få toaletter og at man måtte ha en ekstra billett for å komme seg til 3 etg.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, mortenels
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig flott å se Colosseum. Vi var i en liten gruppe, noe som gjorde at vi fikk ekstra god informasjon av vår guide. Fint å besøke stedet i september så slipper vi så store køer av mennesker. Fraråder sterkt å kjøpe vann flasker av personer som går rundt å selger, guiden sa mange fylte opp brukte flasker i vannfontenen. Colosseum bør virkelig besøkes hvis en skal til Roma.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, JanneFr
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Absolutt et må besøk når man er i Roma. Bestilte billetter på forhånd med fast track, brukte 10 min på å gå inn.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, mariannep944