Selv-guidet tur Colosseum Skip-the-line billett

fra
USD 26,43
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Colosseum på
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Et must-see om du drar til Roma! Colosseum er imponerende både fra utsiden og innsiden. Det var veldig lang kø for å komme inn, så anbefaler å forhåndsbestille billetter på forhånd og/eller komme tidlig. Husk at man må stå i kø for sikkerhetskontrollen uansett om man har forhåndsbestilt billetter eller ikke.

Inkludert i Colosseum billetten er Roman Forum/Palatine hill. Anbefaler å benytte inngangen ved Palatine hill, da det pleier å være mindre kø der. Når du først er kommet inn, kan du deretter gå fritt bort til Roman Forum også.

Dato for opplevelse: januar 2019
1  Takk, majuicee
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

En spennende historie, men samtidig en brutal en. Alle som er i Roma burde ta turen innom Colosseum. Velg en guidet tur. Alle guidende utenfor Colosseum er godkjente, meg bekjent.

Dato for opplevelse: desember 2018
2  Takk, 596simeng
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Flott og mektig sted. Har du muligheten så vent så lenge som mulig for å se lysene. Men vær oppmerksom på lukkertider

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, toneir_na
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Jeg og min mor valgte og besøke colloseum da vi var på jentetur i Roma. Vi hadde egentlig bare planer om å kjøpe vanlig billett og gå å titte rundt alene. Vi møtte guider på utsiden (før køene), som klarte og selge inn sitt tilbud til oss. Vi ble derfor med på guidet tur (vi ble en gruppe på 15-20stk). Guidet tur kan være smart om man er opptatt av det historiske, men det var ikke min mor og jeg. Vi fikk ikke med oss så mye, fordi det ikke interesserte oss.
Uansett guidet tur eller ikke, så ble det et fantastisk besøk til colloseum. Colluseum er en av de størtste og viktigste serverdighetene i Roma, og anbefales og sjekkes ut! Både innvendig, utvendig, med guide eller uten

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 167sarahf
Anmeldt 24. oktober 2018

Helt utrolig og få se restene av vår fortid. For noen byggverk de kunne utføre uten vår tids maskiner...men så var det vel en verden uten arbeidsledighet og vi ser tilbake i. Hvem vet, fantastisk og få oppleve

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 248lailar