Ulike måter å oppleve Colosseum på
Anmeldt 27. januar 2019

Fantastisk historisk bygg som må oppleves! Vi styrte unna alle selgerne og sto i kø for å bestille audio guide. Anbefales! Køen gikk relativt greit og var stadig i bevegelse (lavsesong).

Takk, christinehauge
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Collosseum er et must når man besøker Roma. Jeg har vært ved og rundt Colloseum 4-5 ganger og lærer og oppdager noe nytt hver gang. Det er lurt å ta en guidet tur i forhold til innsiden av Colosseum og utsiden. Mye historie å få med seg om transport av vann, slaveri og hvordan Eliten av Roma borgere ble underholdt.

1  Takk, TomS417
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Et must-see om du drar til Roma! Colosseum er imponerende både fra utsiden og innsiden. Det var veldig lang kø for å komme inn, så anbefaler å forhåndsbestille billetter på forhånd og/eller komme tidlig. Husk at man må stå i kø for sikkerhetskontrollen uansett om man har forhåndsbestilt billetter eller ikke.

Inkludert i Colosseum billetten er Roman Forum/Palatine hill. Anbefaler å benytte inngangen ved Palatine hill, da det pleier å være mindre kø der. Når du først er kommet inn, kan du deretter gå fritt bort til Roman Forum også.

1  Takk, majuicee
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

En spennende historie, men samtidig en brutal en. Alle som er i Roma burde ta turen innom Colosseum. Velg en guidet tur. Alle guidende utenfor Colosseum er godkjente, meg bekjent.

Dato for opplevelse: desember 2018
2  Takk, 596simeng
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Flott og mektig sted. Har du muligheten så vent så lenge som mulig for å se lysene. Men vær oppmerksom på lukkertider

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, toneir_na