“Småsulten på shopping ”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Åpenbart et populært sted da det var stappfullt av glade mennesker. Likevel..vi fikk bord og mat raskt. Hyggelig betjening. Maten var god og rimelig. Lasagne og pizza med vin ca 20 euro.

Helt Ok. Ingen gourmet!

1  Takk, 86kjerstim

Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Kjempehyggelig personale. Smiler og er der hele tiden for deg. Mye godt og spise og drikke. Fin atmosfære

Dato for besøk: april 2018
Takk, liontric
Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Hyggelig liten bar på et gatehjørne. Fint å sitte på uteserveringen å nyte en øl eller ett glass vin. De serverer også enkle matretter, men de har jeg dessverre ikke smakt.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 84ingarl
Anmeldt 23. mai 2017 via mobile enheter

Stoppet her for å ta en øl. Endte opp med å bestille drink og vaffel i tillegg. Litt mye trafikkstøy, men maten smakte fortreffelig. Drinken var i overkant sterk, men det er ikke alle som har noe i mot det. Hyggelig sted, god atmosfære og hyggelig personale.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 757fredriks
Anmeldt 17. mars 2017 via mobile enheter

Dro innom Pepys en fredag kveld, for noen velsmakende drinker. Og det var akkurat det som møtte meg. Bredt utvalg og eminente smaksopplevelser. Vil gjentas.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, joakimm247

Har du vært i Pepy's Bar? Del dine erfaringer!