Ulike måter å oppleve Spanish Steps på
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Spansketrappen Piazza du Spagna er oppkalt etter den spanske ambassaden til Vatikanet som ligger like ved. Trappen har 135 trinn og er bygd i 1725. Et fint sted for bilder eller bare å se på livet. Mye mennesker rundt og i trappa.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, karenmarieh
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Et av mange fine steder å besøke i Roma.
Roma har så mye å by på, trappene er en av dem, men ikke et must å få med seg.
Vi gikk innom på vei fra lunsj da veien tok oss hit. Enormt med turister og trangt.
Hold på vesken!
Mye selgere som pusher alt fra papir paraplyer til kalde vannflasker. Det ødelegger litt av opplevelsen, men de må jo tjene penger på noe.
Kommer ikke til å oppsøke stedet igjen.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 711maritk
Anmeldt 28. mai 2019

Dette må være romas største lunshrestaurant. Her sitter folk åspiser sine nistepakker. Det er så fult at det er vanskelig å komme opp/ned. Politi har forbudt dette men folk bryr seg ikke.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, ivartina
Anmeldt 14. mai 2019 via mobile enheter

Dette var gedigent. Et fint og avslappende sted hvor vi satt oss med og nøt stunden. Ryddig og fint og en takk til politi som hadde fokus.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, roarn2018
Anmeldt 7. mai 2019

Var koseligt å sitte og dele ei vin og noen baquetter på trappa. Så kom vaktene og sa spising forbudt.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Rogalending