“Fantastisk mat og hyggelig betjening ”
Anmeldelse av Hostaria de' Pastini

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Colonna
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Spist her 2 kvelder. Nyttårsaften med mye god mat, og 1. Nyttårsdag med helt utrolig god skalldyr pasta. Utrolig hyggelig servitører.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 43terjes

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Gjennomsnittlig kvalitet på mat, ingen spesielt god service. Koselig bord ute i gaten. Ikke spesielt anbefalt, finnes bedre rett bort i gaten

1  Takk, andreO-NOR
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant. Spiste tagliatelle med fungi og sort trøffel. Maten var fantastisk og smeltet på tungen. Utrolig smaksrik opplevelse. Anbefales på det sterkeste. Hyggelige priser og hyggelig betjening.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, torg798
Anmeldt 17. april 2017 via mobile enheter

Dette var god mat ! Etter mye vandring rundt Pantheon og Trevi angrer jeg ikke et sekund på at vi gikk inn hit. Bestillte en rett med forskjellig spekemat og ost å alt smeltet rundt ganen sammen med det flate foccacia brødet. Det var såpass godt at vi reiste tilbake hit dagen etter for å prøve en hovedrett. Når vi var tilbake bestilte jeg en grillet biff med stekte poteter,liten salat og en slags urte ajoli. Dette var virkelig godt!

Den får ikke full pott fordi servitørene roter litt å får ikke med seg hvor langt du er kommet i maten så de kan fjerne talerkner ol. Uten om det ... Spis !

Dato for besøk: april 2017
Takk, Stig S
Anmeldt 17. april 2017 via mobile enheter

Genuin italiensk mat og atmosfære, forrett med oster og forskjellige skinker, salat og nystekt foccacia-brød.
Biffen var perfekt stekt med en nydelig saus ved siden av. Hyggelige servitører og god vin.

Dato for besøk: april 2017
Takk, evacarinas

Reisende som så på Hostaria de' Pastini, så også på

Har du vært i Hostaria de' Pastini? Del dine erfaringer!