“Kvalitetshotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 14 sider til!
Barocco Hotel
Nr. 16 av 1 267 hoteller i Roma
Anmeldt 8 august 2016

Hotellet fremstår med kvalitet i alle ledd. Rommene er av ok størrelse med de fasiliteter du trenger for en langhelg. God frokost med en frokostmeny som du kan bestille varmretter fra. Beliggenheten er svært bra, kun 25 meter fra nedfarten til undergrunnsstasjonen Barberini. Hotellet ligger også et steinkast fra Spansketrappen, Trevifontenen, Via Del Corso m.fl.

• Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, CAS2607
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Barocco Hotel
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 20 august 2015 via mobile enheter

Hadde 5 fantastiske netter på dette hotellet. Beliggenheten er forbausende sentralt da nesten alt er innen en kort gåavstand.
Alt av personell på hotellet var ekstremt serviceinnstilt noe vi merket godt fra ankomst til vi dessverre måtte dra hjem. Rommene var veldig koselig og fine - badet var stort :-)
Frokosten var fortreffelig...

Vi kommer garantert tilbake.

Opphold: august 2015, reiste som et par
Takk, Børre A
Anmeldt 1 februar 2015

Var på vårt første besøk i Roma og bodde på hotel Barocco. Kan virkelig anbefale dette hotellet. Meget hyggelig og hjelpsom betjening og veldig god frokost.
Rommene er ikke de største, men rent og fint å god seng. Vi feiret min 50 årsdag i Roma og kl 17 på bursdagen kom betjening opp på rommet med en flaske prosecco og et hyggelig kort på eget initiativ. Det satte vi pris på.
Er ikke siste gang vi bor på dette hotellet.
Hotellet har wifi på alle rom, men det er ganske ustabil dekning.

Ole E

• Opphold: januar 2015, reiste som et par
Takk, Ole Emil J
Anmeldt 7 september 2014 via mobile enheter

Var på vårt første besøk i Roma og bodde på Barocco Hotell.
Bare å bo på hotellet var en veldig fin opplevelse. Hotellet ligger veldig sentralt til flere attraksjoner. Med Fontana di Tritone, som din utsikt fra rommet? Den ligger iallefall rett over veien for hotellet. Lite hotell med nydelig rom. Her blir du møtt m vann og fruktfat på rommet. Fantastisk!
Hver kveld kommer de også tilbake og rydder litt, om du har rotet i løpet av dagen og rer opp sengen din igjen for leggetid.
Bare en slik liten gest, viser at de bryr seg om deg.
Frokosten er nydelig! En flott start på dagen!
Utrolig hyggelig, smilende og hjelpsom betjening. Kommer med flotte anbefalinger til resturant, tur, attraksjoner, området osv. De har også bussbilletter som en kan kjøpe. Glimrende måte å komme seg rundt på!!
Kvelden før hjemreise, fikk vi en hyggelig hilsen med div kaker som flott avslutning på et fantastisk opphold med det lille ekstra:-)
Anbefales, du vil ikke bli skuffet!

Opphold: september 2014, reiste som et par
Takk, Fru926
Anmeldt 13 oktober 2013

Kjempekoselig lite hotell i gangavstand til det meste i Romas sentrum. Rent og pent og flott frokost .Rommene er små men delikate og badet meget bra.Veldig bra service og hyggelig betjening.Kommer gjerne tilbake.

Opphold: oktober 2013, reiste med venner
Takk, Svein S
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Roma hotellene
Hotel Artemide
Boutique Hotel Campo de Fiori
Monti
The Inn At The Roman Forum
Vis priser

Har du vært i Barocco Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Barocco Hotel

Adresse: Piazza Barberini 9 | Entrance: Via della Purificazione, 4, 00187 Roma, Italia
Telefonnummer:
Beliggenhet: Italia > Lazio > Roma
Fasiliteter:
Bar/salong Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Romservice Suiter Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.6 familiehotell i Roma
Nr.6 forretningshotell i Roma
Nr.7 romantisk hotell i Roma
Nr.8 luksushotell i Roma
Prisnivå: kr 1 530 - kr 3 473 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Barocco Hotel 4*
Antall rom: 37
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, ACCOR, Hotels.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Barocco Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Barocco Hotel Rome
Hotel Barocco

Er dette din oppføring på TripAdvisor?