“Enkelt, men ikke billig”
Anmeldelse av Cantina & Cucina

Cantina & Cucina
Vurdert som nr. 104 av 13 718 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Parione
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Veldig små bord og dårlige stoler. Pizzaen var ikke noe spesiell, men heller ikke spesiell billig. Ikke noe å rope hurra for, men helt greit.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, PerKristianSyversen

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Servering av prosecco og foccachia i køen mens vi ventet 45 min på bord.
Kjempeflott atmosfære, god mat og drikke.
Både verten og Kelner Lucy var veldig hyggelige

Takk, trinesilje
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Maten, atmosfæren, servicen og ikke minst drikken var helt fantastisk. Spiste her 2 ganger på rad. Squid, turkey, kjøttet, vinen og servicen var helt unik. ANBEFALT på den sterkeste måten.

Takk, tamerc0
Anmeldt 28. mai 2018

Ikke mulig å bestille bord dessverre. Køen gikk relativt raskt, helt ok å stå i kø når man for servert proseco:) God mat og koselig restaurant.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Mariee80
Anmeldt 3. februar 2018 via mobile enheter

Den beste restauranten i Roma! Kø hele dagen det, men fikk fantastisk oppfølging av et engasjert og dyktig team ansatte. Maten var overraskende rimelig, og smakte utsøkt! Vi følte oss som VIP selv om alle bord var besatt. Maten kom raskt, og porsjonene store. Skal tilbake i kveld! Takk til Lula, Gianlula og Paula som gjorde kvelden minnerik for oss!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, tonev838

Reisende som så på Cantina & Cucina, så også på

Har du vært i Cantina & Cucina? Del dine erfaringer!