“Populær restaurant med god mat”
Anmeldelse av Cantina & Cucina

Cantina & Cucina
Vurdert som nr. 72 av 14 939 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Omgivelser: Parione
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Populær plass med god atmosfære. Det var diverre ikkje mogleg å reservere bord, så ein måtte stille seg i kø når ein kom. Vi sto ca 35 min i kø. Fekk servert prosecco i køen, så stemninga var bra. Når vi endeleg fekk bord kom vi raskt til for å bestille. Effektiv betjening. God mat og god vin. Fin plass å gå for ein liten vennegjeng.

Dato for besøk: september 2019
Takk, dagfridv

Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Vi sto 45 min i kø før vi kom inn. Fin behandling i køen! Drikke og småmat! Når vi fikk bord fikk vi veldig fort følelsen av at vi måtte forte oss. Midt i forretten kommer hovedretten (og bæres da inn på kjøkkenet igjen- da vi ikke var klare). Vi føler det stressende å drikke vinflasken, og de kom og spurte om vi ville betale- før vi hadde tenkt å gå. Maten var god, lokalet fint, men følte det svært stressende med de ansatte.... Synd.....

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, MetteNorway76
Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Pizzaen var kjempegod og servicen utmerket! Spesielt Jimmy (som tok bestillingene våre) stod på og sørget for at vi hadde det bra. I tillegg hadde restauranten en hyggelig atmosfære. I stedet for å bli mast på av kelnere som står utenfor om å spise her så vi at denne restauranten var stappfull, og maten levde virkelig opp til forventningene. Anbefales!

Takk, IsabelS2764
Anmeldt 13. juni 2019 via mobile enheter

Vi gikk forbi dagen før og så lang kø utenfor. Vi valgte å dra tidlig dagen etter og slapp da all kø. Maten er absolutt verdt litt venting hvis man kommer når det er kø. Vi spiste pizza som var veldig god. Veldig livlig og hyggelig personale.

Takk, M1919FJcarolinek
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Spagetti på boks smaker bedre enn det jeg fikk servert på denne restauranten. Det er et under for meg at denne restauranten ligger på 45. plass av 10000+ restauranter i Roma.

Takk, 459geirt

Har du vært i Cantina & Cucina? Del dine erfaringer!