“Hyggelig og veldig god mat”
Anmeldelse av La Tavernaccia

La Tavernaccia
Vurdert som nr. 665 av 14 960 Restauranter i Roma
Prisklasse: kr 294 - kr 470
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Portuense
Anmeldt 1. juli 2023 via mobile enheter

Hyggelig betjening, «ekte italiensk», veldig god mat. Lurt å bestille bord på forhånd. Hadde flaks med drop-in, men bestilte bord til dagen etter på vei ut :-)

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Frode S

Anmeldt 27. mai 2023 via mobile enheter

Dette stedet kan anbefales på det varmeste. Hyggelig velkomst, god service og herlig mat og vin. Vi spiste spagetti vongole som de serverer 2 dager i uken når de får tak i ferske skjell. Kjempegod! Til forrett delte vi 2 capresesalat. Fantastisk mozarella! Nydelig olivenolje på bordet. Super kelner som ga kvelden et ekstra løft!

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Astrid M
Anmeldt 26. mars 2022 via mobile enheter

Svært hyggelig familiedrevet restaurant i Trastevere. Et stykke å gå fra sentrum i bydelen men vel verdt turen. Vi var 8 venner som spiste et ypperlig italiensk måltid hvor vi delte 4 forretter, 4 pastaretter og 4 hovedretter med diverse tilbehør. Alt var meget godt og servicen var både hyggelig og hjelpsom. Vi forlot restauranten med smil om munnen. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mars 2022
1  Takk, kjellh600
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fikk bord her lørdag 6.okt. Spiste husets bruschetta og langtidsstekt gris, deilig kake til dessert. God service og god mat 👍

1  Takk, frisnes
Anmeldt 10. oktober 2015 via mobile enheter

For meg personlig så var det ikke så god matopplevelse. Grisemager, nesten rå salami og en vulgær grisestykket er ikke helt mine greier. Men kjæresten min var veldig fornøyd og jeg må også innrømme at maten her var god for de som liker denne type mat. Fjellskinke skåret i tykke skiver til forrett var veldig god. Servitøren var flink og den anbefalte vinen smakte helt utmerket.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Lukaz K

Har du vært i La Tavernaccia? Del dine erfaringer!