Colosseum Ticket Express med Audio Guide App

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Foro Romano på
Anmeldt 24. oktober 2018

Hva skal man si , kan bare anbefale og ta seg tid til en rundtur i Romas historie og historiske bygg. Ubegripelig flotte byggverk.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 248lailar
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Det er imponerende å observere på nært hold nivået på bykultur og politiske fasiliteter som romerne fikk på plass før Norge i det hele tenkte på å etablere en by

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, EdvardC
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Ingen kø for å komme inn, positivt. Det var flott å kunne se dette. Vi har alle sett gamle Roma filmer så det var artig å se ruinene fra denne flotte byen. Var med litt andektighet vi var og gikk der. Vel verdt ett besøk!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Affen63
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Her var det kjekt å se! Gikk ikke inn i ruinene, men så tar fra en utkikkspost. Mange gamle bygninger og flott sted! Hadde ikke tid til å gå inn.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, LineSaelen
Anmeldt 12. juli 2018

Stedet må oppleves. Selv gikk jeg alene og syns det var fint. Vil anbefale å betale for guide hvis du ønsker mer historikk. Området var bare delvis åpent grunnet snø dagen før. Fikk uansett sett masse spennende.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Mari K