“Trøffelpasta på sitt beste”
Anmeldelse av Pietro al Pantheon

Pietro al Pantheon
Få mat levert
Vurdert som nr. 996 av 13 075 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Colonna
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har spist her, men det må være minst 6-7 ganger. Denne gangen hadde vi bestemt oss for å spise pasta med trøfler. Denne gang ble det med hvite trøfler til 30 Euro. Det smakte som vanlig helt perfekt, og pastaen var perfekt kokt. Veldig hyggelig betjening og som underveis fylte på med med fersk trøffel over pastaen. Vi hadde heldigvis bestilt på bord, og vi hadde ikke fått plass hvis vi ikke hadde gjort det. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, TomS417

Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Jeg slenger sjelden rundt meg med superlativer etter restaurantbesøk siden jeg mener alt kan bli bedre. Å si at noe er perfekt vil ikke være utviklende. Men i dette tilfellet er jeg rimelig nær å si at perfekt er akkurat det det var.
Først og fremst, what you see is what you get. Det er rustikk innredning. Svære tykke glass som for syns skyld burde hatt seg en runde med klut for å fjerne litt såperester på utsiden. Men det er i det store og hele irrelevant i dette tilfellet.
Fernando fikk fri dressur og valgte både meny og vin for vår gruppe på 6 personer. Det ble en lunsj opplevelse jeg aldri har spist maken til.
Fantastiske råvarer, rause porsjoner, utrolig vin og meget hyggelig service. Det kan ikke beskrives, det må oppleves.
Vi har allerede bestilt bord til neste gang vi kommer til Roma.
Som en kuriositet så vil dere se at alle andre restauranter i området har innkastere. Det har ikke denne. Gode produkter trenger ingen selger.
PS: prøv de hvite trøflene

Dato for besøk: april 2018
Takk, Christian H
Anmeldt 4. november 2016 via mobile enheter

Skjønner ikke hvordan denne restaurant har fått så høyt skår, satt oss ned for lunsj og ble tatt vel i mot , men får skittende glass som vi sa i fra om , ble ikke tatt godt i mot. Tok lang tid før hun kom tilbake. Vi fikk ikke alt vi bestilte , manglet tomatsalaten + skje til pastaen eller parmesan som vi spurte om. Under hele måltidet sto hun på andre siden og røyket. Maten var litt mindre gjennomsnittlig.

Dato for besøk: november 2016
Takk, lineh951
Anmeldt 23. februar 2016

Overraskende bra til å ligge midt i turistløypa. Servicen var hyggelig. Maten var god og porsjonene rikelige.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, aud658
Anmeldt 29. april 2015

Dette må være det beste måltidet og servicen vi fikk under hele vårt opphold i Roma! Fantastisk atmosfære, fantastisk personale og fantastisk mat!! ELSK

Dato for besøk: desember 2014
Takk, NorwegianTurists

Reisende som så på Pietro al Pantheon, så også på

Har du vært i Pietro al Pantheon? Del dine erfaringer!