Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Et helt Ok hotel. Men jeg ble mest skuffet. Kjæresten min ble bitt av et innsekt den første natten. Hadde to store bittmerker av noe slag. Det virker ikke som hygiene er så bra her. Dem rer opp sengen men jeg følte meg alltid ekkel da jeg skulle legge meg eller kom inn på rommet. Luktet veldig spesielt på rommet også. Mulig vi bare var uheldige. Men sånnsett var det dårlig første inntrykk dessverre.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Silje K
Anmeldt 16. august 2017

Greie rom. Enkelt utstyrt bad med jordslag på dusjforhenget. Balkong uten møbler.
Kunne gjerne ha spandert et bord og et par stoler. Det mest underlige er helt hvite og meget tynne gardiner uten blendingsgardiner. Dette gjør at det er rene flombelysningen på rommet fra tidlig morgen.
Grei frokost i en noe spesiel frokostsal.....
Mange fine små restauranter i Trastvere som ligger noen hundre meter fra hotellet.
Takk til Ariana og de andre i resepsjonen for god hjelp.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, HamarTrond
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Dette hotellet er moderne og fint. Rommene er store med egen sofakrok og adskilt sovealkove. Det er godt utvalg på frokosten og hyggelig personale. Hotellet ligger i et meget bra område og vi anbefaler spisestedene i Trastevere som ligger i gåavstand til hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 167h_vardr
Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Helt greit hotell med frokost. Meget støyende ekko og/eller stor romklang i frokostsal. Meget dårlig wifi på rom, men fungerer bra i lobby. Treningsrom er bra, tredemølle, stepmaskin og sykkel og noen vekter.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, Terje I
Anmeldt 4. april 2016 via mobile enheter

Flott hotell, kjekk betjening som var behjelpelig med ALT jeg måtte trenge !! Smilende og hyggelige, alle sammen. Store rom, med god plass. Vi hadde 2 terrasser og massevis av skap plass. Egen kjøkken avdeling på rommet. Rommene var rene og pene. Og skikkelig god mat, både til frokost og i restauranten!! Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Cecilie78
Tiziana A, Direttore vendite på Hotel Ripa Roma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2016

Dear Cecilie78,
thank you for sharing these great comments on the Tripadvisor community!
Your feedback is really important for us and makes us understanding that we are going to the right direction!
Thank you once again!
best regards