Hans Olav T
    kr 2 947
1.1 km fra Hotel Hiberia Roma
Se flere hoteller i Roma
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er perfekt for Roma besøk.
Bra rom med badekar og utsikt over byen.
Svært god service i resepsjonen.
Kort spasertur til Trevifontenen
Bildet viser utsikt fra rommet. Ok frokost.
Elegant burheis.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, eriksverre
Anmeldt 29. juni 2017

Dette hotellet har vi benyttet mange ganger vi har besøkt Roma. Dette er fordi dette ligger i gangavstand (for en med dårlige ben) til Colluseum og Trevifontenen og således midt i smørøyet.
Blid og hyggelig betjening, bra mat og bra rom til en bra pris.

Romtips: Alle rom er bra.
Dato for oppholdet: juni 2017
2  Takk, knut H H
Anmeldt 17. juni 2017 via mobile enheter

Vi er tilbake for vårt andre opphold på Hiberia. Kjempefin beliggenhet og hyggelig betjening gjorde at vi valgte å komme tilbake. Fra Hiberia er det gangavstand til alle severdigheter. Utrolig blid ,behjelpelig og vennlig betjening. Første året vi var her bodde vi i 4 etg med utsikt over hele byen. Denne gangen her hadde vi rom i 1 etg(Men dette er høy etg). Nå fikk vi stort flott rom med stort bad. Meget fornøyd med rommet begge gangene.
Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Mette Ø
Anmeldt 15. november 2016

Hotellet var "grei" nok, men beliggenheten var helt toppers. Det v ar et stort rom, men det luktet litt fukt, og til tider litt kloakk. Denne lukten kom utenfra, men man merket at rommet ikke var nyoppusset på en del år.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, thj909
Anmeldt 5. mars 2015

Et meget bra hotel, god service, greit rom, ikke verdens største, men som i mange storbyer. 5 døgn for kr. 3300,- med en meget grei frokost. Og hotellet ligger slik til at du kan vandre rundt til alt. Kan anbefalest til reisene til Roma. På sin hjemmeside annonserer de med ingen City-Tax, som er 4 euro per/person/ pr natt- men jeg måtte betale beløpet, og fikk ingen forklaring hvorfor.

Romtips: Vet ikke, men bodde selv inn mot bakgården, liten veranda, ingen støy, og ingen sol. Totalt sett virker både prisen på et greit rom m/ frokost og den service som ble gitt, meget bra. Kan anbefalest.
Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, 961torlo
hiberia, Direttore generale på Hotel Hiberia Roma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2015

Dear Sir,

Thank you for choosing Hotel Hiberia,

Regarding the info reported on Tripadvisor where you mention that you had the pay the city tax I'd like to inform you that is not correct.

The offer "NO CITY TAX" is valid only for reservations made on our offical web site, it's clearly explained in English. Your reservation was made through booking.com so the charge of the city tax was right.

We thank you anyway for your stay at Hiberia Hotel

Best regards