18 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 09.02.23
Vio.com
travelup.comUSD 193
Anmeldt 9. juli 2018

Meget sentralt hotell som ser fint ut. Hotellet har uteområdet hvor det går an å sitte..

Til info er heisen et evigvarende prosjekt...litt slik som servicen der. Ting tar veldig lang tid for små ting.

Romtips: Spørr etter utsikt mot plassen / square
Dato for oppholdet: april 2018
Takk, KGeoo
Anmeldt 23. mars 2018 via mobile enheter

Dette var vårt 2. opphold på Hotel Nazionale. Vi ble tatt godt imot av hyggelige og profesjonelle ansatte i resepsjonen. Vi hadde bestilt superior dobbeltrom, men dette ble oppgradert til junior suite ved ankomst, uten tillegg i prisen. Hotellet holder til i en vakker bygning like ved nasjonalforsamlingen, uten biltrafikk i nærområdet. Beliggenheten er perfekt med gangavstand til mange av Romas severdigheter.Vi har bodd på hotellet i november og mars, sannsynligvis vil mangelen på air condition være merkbart midt på sommeren. Uansett vil dette hotellet være vårt « hjem» i Roma. Vi vil anbefale det på det varmeste.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, 675_gej
Anmeldt 22. april 2017

Veldig god service, og perfekt beliggenhet. Rommet vi hadde var nydelig 518. Hyggelig og hjelpsom personal. Rent og pent rom. Gode forslag og bra informasjon i resepsjonen. Ett perfekt opphold. Kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: april 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Hegenu
Anmeldt 19. september 2015

Hotel Nazionale ligger i nærheten av svært mange "have to go"-steder i Roma, blant annet Piazza Rotonda (med Pantheon), Fontana dei Trevi, spansketrappene og Via del Corso - og er nabo med Italias parlament (faktisk deler de den samme piazzaen). På den samme piazzaen ligger en rikholdig tysk antikvariat/bokhandel Jeg må innrømme at det er et par år siden jeg bodde der sist, men vil gjerne nå, som fersk Tripadvisor-anmelder, anbefale hotellet på det varmeste, nettopp pga beliggenheten, men også fordi det er et gjennomgående solid hotell midt i sentrum av Roma, med eksklusive rom og fantastisk betejning.

Dato for oppholdet: oktober 2014
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, ken u
Anmeldt 3. juni 2015

Hotellet lå meget sentralt og flott til. Vi hadde gåavstand til alle serverdigheter. Vi hadde fire overnattinger og var svært fornøyd med rommet, med betjeningen - for ikke å snakke om flott og delikat frokost. Vi kommer veldig gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2015
1  Takk, liv623