“Verste service i Roma”

Vurdert som nr. 2 814 av 13 718 Restauranter i Roma
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Pigna
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Styr unna. Opplevde den verste service på våre dager i Roma. Utydelige priser på meny som førte til diskusjon og der de ansatte ble veldig ufin mot oss. Ba om husets vin og prisen lå 10 euro over det vi ellers betalte rundt i byen. Da vi spurte om dette når regningen kom, ba de oss heller pelle oss å spise ved Pantheon om vi var så fornøyd der. Aldri opplevd maken.

1  Takk, MLnord
osteria a, Direttore på Osteria di Agrippa con Pizzeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2018

Il prezzo del vino le era già stato detto.Quindi se lei riteneva il prezzo del vino eccessivo poteva benissimo farne a meno.Grazie

Anmeldt 4. mai 2016

God og rask service, hyggelig personale, spesielt hyggelig mot små barn. God mat, spesielt god pasta, og helt greit prismessig. Merket meg at italienere også spiste her.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Ewa N
Anmeldt 21. mars 2016 via mobile enheter

Servitørene virket helt uinteressert i oss, måtte "mase" for å få servering. Da vi hadde fått maten vi bestilte, manglet deler av bestillingen, dette ble satt på kvitteringen likevel. Da vi så ifra om dette blei vi møtt med en dårlig holdning. Dette er en typisk turistfelle.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, lindi_995
Anmeldt 19. mars 2016 via mobile enheter

Dårlig service og elendig mat. Servitørene virket helt uinteressert i oss som gjester og maten de serverte. Vi bestilte pasta og den var alt for lite kokt. Ekkelt bacon som kun var fett og ikke stekt. Vi anbefaler ingen å spise på denne restauranten. Ser koselig ut utenfra men opplevelsen var elendig. Anbefaler ingen å besøke denne restauranten.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, 380grym
Anmeldt 25. desember 2014 via mobile enheter

En ekte italiensk restaurant nær Pantheon. God pizza og god pasta. Her er det ingen innkastere utenfor døra. Grei pris.

Takk, Line J

Har du vært i Osteria di Agrippa con Pizzeria? Del dine erfaringer!