Anmeldt 6. august 2018

Stedet var tidligere et kloster og er nå et særpreget hotel i Trastevere. Sentralt, men en veldig rolig beliggenhet. Det er virkelig en skjult perle med gode kvaliteter. Hyggelig og personlig service. Vi kommer igjen!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Martin T
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde her fire netter og har kun positivt å si. Service var upåklagelig fra innsjekk til utsjekk. God frokost, flott rom med nøye utvalgte detaljer både på den praktiske og estetiske siden. Rommet var alltid rent og plettfritt og hotellet under ett fremstår særdeles velholdt. Her sov vi veldig godt. Selv om hotellet ligger midt i Trastevere er det såpass tilbaketrukket fra gata at det er musestille om natta. Det ligger et historisk sus over anlegget, som historisk sett har vært kloster før det ble hotell, ble vi fortalt. Et ypperlig sted å utforske byen fra og til å restituere etter lange dager. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Bernt-Johnny B
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Et svært hyggelig og fint sted sentralt i Trastevere. Gangavstand til det meste. Hyggelig hage med fine blomster. God og variert frokost. Meget god kaffe. Hyggelig betjening og fine og rene rom. Et sted jeg absolutt anbefaler til mine venner. ❤.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, gerdmargrethe
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Bare helt topp. Hyggelig og sikkert hotell med topp betjening. Fine rom og god service. Føler seg velkommen. Ligger veldig sentralt til mange koselige spisesteder. Må bare oppleves. Stille og rolig område.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Jørn B
Anmeldt 28. april 2018

Det har vært første opplevelse i Roma på 3 dager. Hotell Santa Maria i Trastevere er helt fantastisk . Vi var veldig velkommen med ankomst. Hotellet ligger veldig sentralt , med god , deilig frokost og masse spissesteder rundt. Det er perfekt plass for å koble av fra vanlige rutiner og oppleve italiensk kultur, kan anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner