Capri Island Boat Tour fra Roma med tog

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Stazione Roma Termini på
Anmeldt 25. september 2019

Mye folk her, Taxikøene kan bli veldig lang. Men enkeltå bruke billettmaskinene til Tog, Personalet hjelper deg å finne frem. Mange butikker.

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, MisterRAJ
Anmeldt 15. oktober 2017

Travel togstasjon, med masse folk og dermed også masse kø. Flytoget til Fiumicino airport går herfra. Bra skiltet og enkelt å finne frem.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 805sveine
Anmeldt 30. oktober 2016 via mobile enheter

Denne togstasjonen er mest sannsynlig det viktigste knutepunktet i Italia. Togstasjonen bærer preg av å være for folk i farten. Her er det kiosker og hurtigmat det går i skiltingen er delvis mangelfull og bygningen virker ikke bygget for universell utforming. Her er det trapper og ikke alltid like lett å ha tung koffert, eller være avhengig av rullestol.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, VacationOslo
Anmeldt 23. februar 2016

Stasjonen var ryddig og ren med god skilting og anvisning. Folksomt område med hektisk aktivitet. Flytoget var ikke av den raske sorten og tok relativt lang tid fra flyplassen og inn til sentrum.

Dato for opplevelse: oktober 2015
10  Takk, torstoelen
Anmeldt 31. mai 2015

Veldig effektiv og flott måte å reise rundt i Italia på. Vi reiste på totalt 3 togturer, Roma - Firenze-Venezia - Roma. Deilige stoler med bord. Vi reiste på 1.klasse fra Roma til Firenze, og fikk gratis servering ved plassene våre, kaffe og kjekser. Rolig kupe` og god plass. Resten av reisa på 2.klasse. Her var det fullt med folk, og dårligere plass. Toget var reint og pent, og de hadde godt utvalg i serverings-vognen. 1.klasse får full score!

Dato for opplevelse: mars 2015
Takk, Chili1969