“Flott sted”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Centro
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Herlig plass å sitte å se på folkelivet ved pantheon. Raske og flinke hyggelige kelnere. Kan være mye folk til tider men stort sett så får man en plass. Hyggelige priser også. Selger også middag

Takk, 299geir_

Anmeldt 7. juni 2018

For oss er dette den perfekte Roma-opplevelsen: å sitte på Tempio Bar og se over til Pantheon. De mektige søylene, den kraftfulle inskripsjonen, den fantastiske kuppelen, og dessuten Piazza della Rotonda med obelisken og folkelivet. Bedre kan det ikke bli.

Første gang var det litt tilfeldig at vi fant et bord akkurat her. Siden utsikten var fin, servicen god og stemningen hyggelig, har vi fortsatt å komme hit når vi er i Roma. Enten for å slappe av om ettermiddagen, eller på kvelden. De andre stedene rundt Pantheon er sikkert også bra, men for oss er det altså Tempio Bar som gjelder.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Sigurd H
Anmeldt 18. september 2017

Her ender vi ofte om kvelden etter middag et sted i nærheten. Vinen er god, irish coffee enda bedre (men dyr) og kelnerne spøkefulle og gjenkjenner også tidligere gjester. Den årvisse klovnen dukket opp i år også - med samme repertoar som alltid.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Gunnar K
Anmeldt 5. juni 2017 via mobile enheter

Gåturer rundt i Romas gater krever en hvilepause iblant.
Vi fant denne godt plasserte restauranten og håpet på å kunne få en matbit og noe godt å drikke. Det fikk vi så absolutt tilstrekkelig mengder av, begge deler.
Jeg er veldig glad i carbonara, så jeg bestilte det. Herlig måltid og hyggelig betjening.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, AsbjornB
Anmeldt 29. januar 2017 via mobile enheter

Trivelig bar midt i turistløypa. Fantastisk beliggenhet med utsikt rett mot Pantheon. Blir derfor noe dyr, men det er det verdt.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Knut B

Har du vært i Tempio Bar? Del dine erfaringer!