“MÅ oppleves!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Navona / Pantheon / Campo de’ Fiori
Anmeldt 28 juni 2014

Spiste akkurat et nydelig måltid på Cantina Lucifero. Utmerket service fra fra første sekund. Et av de neste måltidene vi har spist i Italia, og de har definitivt den beste atmosfæren.

Takk, Ulv1

Anmeldt 31 august 2013

Vi var der med barn og svigerbarn men vi feiret 30-års bryllupsdag i Roma. Vi bodde i området, og fulgte tripadvisors råd om restaurant. Det er mange gode rundt her, men dette var topp.
Maten, vinen og omsorgen for gjestene er noe av det beste vi har opplevd på lenge. En intim og svært hyggelig totalopplevelse i Roma.
Vi kommer tilbake.

Takk, Ola B
Anmeldt 20 mai 2013

Intimt lokale og en svært koselig betjening. Vi kom med våre to tenåringsdøtre og bestilite akkurat hva våre hjerter higet etter. Fonduen med kjøtt var veldig god og jentene bestilte ekstra underveis. Vi avsluttet med sjokoladefondue til alles glede. Til alle retter fikk vi vin som passet, og prisen var ikke avskrekkende! Et svært vellykket måltid som anbefales på det varmeste til alle som har mulighet!

1  Takk, Rabalder
Anmeldt 4 mai 2013

Dette stedet bør prøves hvis du liker enkel hjemmelaget italiensk mat. Jeg har aldri fått noe som ikke er topp. Parma skinken tror jeg er den beste i Roma. Den blir servert med varm ost om du ønsker. Hvis dere har med en mann eller gutter, som liker kjøtt er Brasato Alba helt fantastisk. Her får du fantastisk vin, som passer til det du spiser. Hvis du ønsker ordentlig glass er det bare å spørre så har de det også. Når jeg mener ordentlig, er det fordi jeg har blitt bevandret i Ridel sin glass verden.
Mine favoritter er kylling fylt med artisjokk, dampet i vit vin, lasagne med artisjokk,,caprese med Buffalo ost. De har masse deilig grønnsaker, men dette bestilles ved siden av. Når vi kommer til desserter er dette bare helt sykt, tror ikke jeg har smakt bedre crembrule, panna cotta med jordbær og tiamisu er også herlig. Jeg sitter nå bare å drømmer meg tilbake.
Løp til denne restaurant, du får bare en fantastisk kveld. Tips. man kan faktisk gå dit alene, du blir tatt gått vare på. Her møter du hele verden. Lykke til
Loise fra Bergen.

1  Takk, Loise187791
Anmeldt 2 mai 2013

Første kvelden vi prøvde å få bord var allt opptatt , men eieren av resturanten hadde en annen resturant Taverna Lucifero i nabogata så han fulgte oss dit . Det var en så vellykket kveld med fantastisk mat og en STOR hovmester. Noen kvelder senere besøkte vi Cantina Lucifero og det var også en vellykket kveld med god mat og drikke

1  Takk, komatt

Har du vært i Cantina Lucifero? Del dine erfaringer!