6 personer ser på dette hotellet
FindHotel
eDreamsUSD 201
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet med gangavstand til det meste. Varm og god atmosfære og helt super service, selv ved sen ankomst (01.00 am)Hyggelig hage og stor takterrasse. Liten og hyggelig frokostsalen. Mulighet for room service og man kan få vasket tøy. Er også behjelpelig med transport t/r flyplass evt. andre steder

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Murmeldyret
HotelPonteSisto, Direttore vendite på Hotel Ponte Sisto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Dear Guest
I am delighted that you have shared your review with us and given it a 5 star rating, and pleased that overall you enjoyed your stay with us .
We very much look forward to welcoming you back when you are next in Rome.
Best regards
Giuliana Trasmondi
Sales & Marketing Manager

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Kommer du hit er det unødvendig med taxi - du kan gå til alle severdigheter, de er i gangavstand, en liten svipptur og du har reist i tusenvis av år - historisk sett.
Stedet ligger rettes Ponte sisto - du går rett ut døren og noen skritt til høyre så passerer du en bro som er på 1500 år gamle fundamenter.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Frodene
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Hotel Ponte Sisto er et meget hyggelig hotell med en perfekt beliggenhet. Det er gangavstand til «alt».
Personalet er veldig serviceminded. Takterrassen er fantastisk. Frokosten er bra med et godt utvalg.
Anbefales virkelig.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, _rnulfk2015
HotelPonteSisto, Direttore vendite på Hotel Ponte Sisto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2018

Dear Guest
Thank you for this fantastic review. I am truly delighted that you enjoyed your stay with us.
Thank you again for your very kind words and comments, that I shall great pleasure in sharing with the team.
Warm regards
Giuliana Trasmondi

Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Vi besøkte Roma og Hotel Ponte Sisto sammen med to andre par i slutten av september. Hotellet viste seg kanskje ikke å være like strålende som hotellets nettside kunne lede oss til å tro, men det gjorde ikke så mye.

Rommet var ikke stort, men helt ok, og rent. Hotellets takterasse må oppleves, den er en perle. Men bli ikke sittende for lenge, da prisene på drikkevarer (les GT!) er temmelig stive.

Vi hadde bestilt rom med frokost, noe vi ikke angret på. Gode råvarer går ikke ut på dato. Med frukt i ulike varianter, skinke, salami, diverse oster og ferske bakevarer manglet vi ikke noe.

Hotellets beliggenhet er ypperlig - bare et steinkast fra Romas gamle arbeiders og nå forlystelsesområde nr 1 - Trastevere. Her finner man et utrolig bredet utvalg av kafeer og restauranter for enhver lommebok.

I Trastevere fant vi også en av de vakreste kirkene i Roma - Santa Maria in Trastevere. Den er vel verdt et besøk.

Rett bak hotellet ligger et av Romas mest kjente torg - Campo de Fiori - en travel markedsplass som det er liv og røre på fra morgen til kveld.

Ikke lange spaserturen nord for Campo de Fiori ligger Piaza Navone.

Når vi så legger til at betjeningen på hotellet var både hyggelige og hjelpsomme, er vår konklusjon 1) at hotellet kan anbefales på det varmeste 2) og at vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Halvard D
Anmeldt 29. september 2016

Dette var en positiv opplevelse. Hotellet ligger meget sentralt til rett ved Ponte Sisto, som er bruen over til Trastevere. Det er gangavstand til alle de store severdighetene, med Campo Di Fiori rett rundt hjørnet og Trasteveres utalllige restauranter rett over elva.
Hotellet har en enkel, men helt grei frokost. Det vil si rundstykker av diverse slag og skinke og ost pluss diverse syltetøy. Eggrøre, bacon etc er det mulig å kjøpe. Men man skal som regel spise så mye utover dagen at det er ikke nødvendig med annet en den frokosten som er inkludert. Frokosten serveres i et meget hyggelig uterom i bakgården.
Hotellet har en hyggelig betjening og rommene er bra. Det eneste minuset er at sengen kan oppleves som hard. Jeg synes det, men mitt reisefølge var synes de var gode.
Det kan også være noe støy fra gaten, spesielt i helgene. Men det gikk greit for oss.
Jeg kan absolutt anbefale det hotellet for noen dager i Roma

Dato for oppholdet: september 2016
3  Takk, 402b_rdh