11 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
FindHotel
Trip.comUSD 204
Anmeldt 13. april 2019

Ansatte hyggeligge og hjelpsom. Greit rom. Restaurant i samme bygg. Fin takk terrasse med flott utsikt.
De fleste severdigheter ligger i gå avstand til Hotellet. Det var kokt egg,eggerøre og bacon. Med bra utvalg av andre ting. Får en bra start på dagen her.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, erike507
HotelMozartRoma, Direttore på Hotel Mozart, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2019

Hi, and thanks for the review. We are happy that you enjoyed our structure. all our staff work with competence and passion to guarantee an excellent service. See you soon

Anmeldt 7. oktober 2018

Hotell med svært god beliggenhet nær Spansketrappen. Små rom, men rent og ordentlig. Vi fortalte at vi var i Roma for å gifte oss da vi sjekket inn, men betjeningen reagerte ikke. Heller ikke da dagen for vielsen kom, og vi fortalte det, var det noen kommentar (could not care less?). Svært upersonlig. Hadde kostet lite å gi noen smil og si ordet "gratulerer".

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 1358Jar
HotelMozartRoma, Direttore på Hotel Mozart, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hi 1358Jar, thanks for the review and congratulation a little late!

Anmeldt 25. januar 2018

Litt små rom, men vi oppgraderte til et lux rom som var noe større. Dessverre lå dette like innenfor baren, så litt støy derfra ble det jo. Barsjefen var for øvrig en veldig hyggelig dame med glimt i øyet og fin humor. Frokosten var grei nok, men jeg savnet det tradisjonelle eggerøre/speilegg/bacon, av varm mat var det bare eggepai. Og italienerne er ikke akkurat noen kløppere på brødmat. Men som sagt, greit nok til å få en grei start på dagen. Senga var i det meste hard, men vi overlevde det også. En kjempefin takterrasse for bruk i godvær, gir dette et stort løft vår og sommer. Det store pluss er plasseringen, det er vanskelig å finne noe bedre plassert hotell i Roma. Masse gode spiseplasser i nærområdet, i alle prisklasser. Medium hyggelig betjening, helt ok det også. Alt i alt greit nok, prisen litt i overkant for levert vare.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, JonMortenJ
adegregorio, Proprietario på Hotel Mozart, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2018

Takk for din kommentar, er jeg overbevist om at dine kommentarer vil hjelpe oss til å bli enda bedre vårt tilbud.
Med vennlig hilsen,

Anmeldt 15. juni 2017 via mobile enheter

Et bra hotell som ligger veldig sentralt i sidegate fra Via del Corso. Fine rom, greit bad, god frokost, men trekk for air condition som var defekt, og som de ikke klarte å reparere ila. fem dager. Kan likevel anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Fredrik Solem N
adegregorio, Proprietario på Hotel Mozart, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2017

Tusen takk! Det vil være fint å se deg igjen i Roma!
Vennlig hilsen,

Anmeldt 12. mai 2017 via mobile enheter

Koselig hotell sentralt i roma. God beliggenhet, helt grei standard men noe dyrt.
Frokosten var god, prøvde ikke terassen på toppen men den så koselig ut. Grei service der de hentet på flyplassen. Ikke spesielt gode på å bekrefte bestillingen på mail, men ellers var personale service innstilt.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Elisabeth T
adegregorio, Proprietario på Hotel Mozart, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2017

Takk for din kommentar!
På den offisielle siden til Hotel Mozart er alltid det beste tilbudet.

Vennlig hilsen,