“Restutantbesøk”
Anmeldelse av Baccano

Baccano
Vurdert som nr. 2 235 av 13 718 Restauranter i Roma
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Store grupper, Barscene, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Lite mat, høy pris.
Insekter i vinglasset.
God biff, men minimalt med tilbehør.

En fantastisk atmosfære, men maten sto desverre ikke til forventningene.

Takk, bodilh464

Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Vi kom til Baccano i håp om grei mat. Vi synes det er langt mellom virkelig bra mat i Roma. Fikk etter ei lang stund bestilt mat og drikke. Vi spurte 3-4 ganger etter vinen. Den kom etter at halve middagen var spist. Hvis du lukter 2 ganger i glasset, er det tomt. Bestill hel flaske, ikke glass. Maten er i beste fall middelmådig. Service er helt forferdelig

Dato for besøk: april 2018
Takk, stianhei
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Første gang vi satt oss ned gikk vi etter 10min. Vi ble tildelt plass, men ingen kom for å ta bestilling. Det virket ikke som om de hadde kontroll på rekkefølgen av gjestene og hvem som hadde sittet en stund.
Vi tenkte at de kanskje var uheldige og prøvde en' gang til noen dager senere. Vi ble raskt tildelt plass på forespørsel fra oss, men den samme erfaringen fikk vi nok en gang da det tok veldig lang tid å få bestilt noe.

Brødet vi fikk var tørt og usmakelig. Hovedretten med entrecôte smakte OK, men hele retten ble litt kjedelig. Og til prisen var dette besøket for dyrt i forhold til det du forventer å få.

Besøker ikke dette stedet flere ganger.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Philip R
Anmeldt 10. juni 2017 via mobile enheter

Nydelig mat, god vin og flott service. Kjekt å sitte utenfor å se på alle forbipasserende. Skyggefull.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Kri-ask-kar
Anmeldt 20. april 2017 via mobile enheter

Denne restauranten var dyr og dårlig, dessverre! Tørt brød, vinen sånn passe (fikk en annen enn den som ble bestilt), raviolien lunken, tørr og ikke god! Og dyrt var der også, for det lille vi fikk av den dårlige maten. Servitørene var heller ikke spesielt opptatt av gjestene. Vi sa i fra til personalet, men det gjorde heller ikke nevneverdig inntrykk, snarere tvert i mot, den ansatte ble snurt.
Ingen grunn til å gå på denne turistfellen altså!

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, Ane S

Har du vært i Baccano? Del dine erfaringer!