“Fantastisk sted og mat! ”

Osteria da Fortunata - Roma Pellegrino
Vurdert som nr. 1 419 av 12 918 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Parione
Anmeldt 21. desember 2019 via mobile enheter

Fantastisk sted og mat! Prøv carbonara! :-) hyggelig betjening og ikke noe mas, eller innpåslitenhet

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, 596simeng

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Hjemmelaget pasta på sitt beste. Stemningsfullt da de står å baker basta i åpent vindu mot gata. Litt maset med trafikk på hjørne men slik er det ofte. Mat og vin smakte utmerket. Kan anbefales.

Takk, Ragnhild Reilst... L
Anmeldt 22. mai 2018

Saltimboccen var nydelig, det var også maten de andre i følge spiste. Det var imidlertid en travel kveld, vi følge nok derfor at det var ønskelig at i forlot restauranten så snart måltidet var spist.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Dagfinn B
Anmeldt 6. desember 2016 via mobile enheter

Vi var 14 stykker og fikk et langbord i rommet for store grupper.
Det var en sjarmerende restaurant hvor to av damene sitter ved vinduet og ruller ut/ lager pasta. Verdt en titt.
Støynivået var svært høyt der, men slik var det. Vi hadde mange forskjellige forretter og mange forskjellige pastaretter til hovedrett. Alt smakte fortreffelig, og det er vanskelig å trekke frem noe som var mer utsøkt enn annet, det var en stor opplevelse å være der, samtidig maten vi fikk. Hit kommer jeg garantert tilbake, og vil også anbefale andre om å ta en tur innom her. Bord må nok bestilles.

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, 2014Eva
Anmeldt 24. oktober 2016

Bestillte cæsar salat. som stort sett bestod av grønne blader. Skuffende sammenlignet med andre plasser vi bestillte samme menyen. 3 personer og en flaske hvitvin kom på nesten 88 auro. Dem tok 10 auro for å servere oss og det ville de ha kontant. Da jeg skulle betale kranglet de med en annan kunde som sa at de stjal pengene deres, og jeg skjønte at det dreide seg om betaling. Neste kunde før meg sa akkurat det samme. Da jeg skulle betale skjønte jeg litt mere. For å få min regning til å gå opp måtte jeg ha betalt ca 20 auro for vannet og 35 auro for vinen. Regninga tok dem kjapt og jeg stod tilbake meg kun mastercard kvitteringen.
Hold dere unna dette serveringsstedet!
Tips: Dra til Trastevere 1/3 pris og dobbel så god opplevelse.

Dato for besøk: oktober 2016
3  Takk, Steve-Pedersen

Reisende som så på Osteria da Fortunata - Roma Pellegrino, så også på

Har du vært i Osteria da Fortunata - Roma Pellegrino? Del dine erfaringer!