“Hyggelig naborestaurant”

God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Ludovisi
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelige kelnere møtte oss. Lokalene er trivelige med store bilder fra Fellinis filmer på veggene. Menyen er variert.
Vi valgte å dele en carpacchio først. Den var nykuttet og ble servert med sitron og parmesan. Smakte himmelsk.
Vi bestilte alle biff, men hadde helt ulik oppfatning om hvordan den skulle stekes. Likevel fikk vi alle det vi hadde bedt om. Ekstrapoeng for det!
Dessertene var også veldig gode, sjokoladefondanten var akkurat så rennende som den skal være.
Rabatt på 20% når du bestiller over Internett gjorde at måltidet også ble svært greit priset.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, EllenChr
stefano b, Direttore på Il Fellini, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2019

Vi er glade for at du likte vår restaurant. takk ☺️

Anmeldt 8. mai 2017 via mobile enheter

Koselig restaurant med stemningsfulle bilder på veggene og behagelig musikk.Utvalget av både mat og vin var utsøkt. Særlig den sprøstekte blekkspruten var over all forventning! Anbefales på det varmeste. Men også hovedrettene og dessertene var både delikate og utrolig smakfulle. Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, magrethe
Anmeldt 5. november 2016 via mobile enheter

Koselig sted med levende musikk. Veldig stemningsfullt. Maten var fantastisk og biffen var noe av det møreste vi har spist.
Anbefales.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, 774kristink
Anmeldt 3. januar 2015

Meget god mat i et stilfullt lokale. Ikke blant de billigste, men med kvaliteten på Il Fellini skulle det bare mangle. Alt fra forrett til dessert var en fornøyelse for smakløkene, og jeg vil ikke nøle med å anbefale denne restauranten videre.

Dato for besøk: august 2014
    • Atmosfære
Takk, Lasse H
Anmeldt 29. august 2013

Det hyggeligste restaurantbesøk på lenge lenge. Sentral og bra belligenhet med hyggelig personale og topp service. Maten er helt i en klasse for seg :-))

Dato for besøk: august 2013
Takk, BjarneS639

Reisende som så på Il Fellini, så også på

Har du vært i Il Fellini? Del dine erfaringer!