“Anbefales ”

ons. 8.2.
20:00
Vurdert som nr. 178 av 13 724 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk, Helsekost, Kafé
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Buffet, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Parione
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Virkelig verd et besøk. Vi spiste røkt and med honning til forrett - en meget hyggelig smaks- og syns-opplevelse! Hovedrett var kjøtt kokt i vin, en kraftig og meget velsmakende rett, som du faktisk ikke savner annet tilbehør til. Lite, men trivelig lokale, og proffe folk som jobber der.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, hilde_dorum

Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

God pasta og god service. Flinke til å anbefale vin, har til og med ekstra vin på lageret som ikke står på menyen.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, tonjev2018
Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Fikk et godt førsteinntrykk av denne restauranten, med en god velkomst. Deretter hva opplevelsen helt middels. Ikke veldig spennende meny og helt middels service. Hadde alt for store forhåpninger til denne på grunn av dens høye rangering på TripAdvisor. Prisen var lav. 2 syk 3-retters og en flaske vin og vann for 110 euro.

Dato for besøk: november 2017
Takk, thorsgaard
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Koselig spisested som man burde benytte for å unngå alle turistfellene i området. Veldig hyggelig personale som ytet god service.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 906magnusw
Anmeldt 7. juni 2017 via mobile enheter

Vi ble anbefalt Est, og det viste seg å være bra. Vi hadde en fantastisk middag der i går, med carpaccio til forrett og kalv og biff til hovedrett. Meget godt, fint anrettet og veldig hyggelig betjening.
Siden vi bor vegg i vegg tok vi frokosten her idag. Det var også meget bra. Denne restauranten kan anbefales

Dato for besøk: juni 2017
Takk, KnutL105

Reisende som så på Est Artigiani del Gusto, så også på

Har du vært i Est Artigiani del Gusto? Del dine erfaringer!