“Cozy place”

Kjøkken: Gastropub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

God focaccia og god service. Bestilte ost og skinke, fikk bare salami og skinke. Fine lokaler, fikk gratis grappa for å skrive anmeldelse

Takk, Hegersz

Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Bestemte oss for å spise her da atmosfæren virket trivelig og betjeningen var hyggelig. Maten ble en nedtur da pizzaen var seig og lasagnen ikke var noe særlig. En nedtur i forhold til det vi hadde spist tidligere på turen. Det dyreste og dårligste måltidet.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Spursnr1
Anmeldt 11. november 2017

Det var første kveld i Roma og vi valgte denne restauranten litt tilfeldig. Gjerne var det den dyktige harpespilleren som fikk oss til å stanse opp. Anbefaler andre Romagjester til å gjøre det samme. Vi fikk beste servise og et fint bord i den koselige restauranten. Alle var fornøyd med maten, min carbonara smakte så godt. Stemningen var god og vi håper engelskmannen som mistet sitt Visa-kort på gulvet da han gikk, kom tilbake. Vi fire som koste oss denne søndagskveld kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Astri H
Anmeldt 26. mai 2017 via mobile enheter

Vi fikk bord fort av hyggelig servitør. Koselig sted å spise på med liv i gatene og mye å se på. Maten er helt ok, det samme er servicen.
Prisene var alt for dyre med tanke på standarden på maten.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, tinasH8618XV
Anmeldt 4. november 2016 via mobile enheter

Vi satt oss ned for å hvile bena litt og tok et glass vin, skittende glass, utrolig dårlig service, servitrise gjorde narr av et homofilt par , ikke bra. Spurte etter regningen som tok lang tid + hadde plusset på 1 glass ekstra, vi gikk fra halv fulle glass.

Dato for besøk: november 2016
Takk, lineh951
Svar fra ledelsen:Besvart 1. februar 2017

We are sorry if the impression we gave you was not entirely positive, we have always paid a lot of attention to the wellbeing of our guests. We will however take your report into consideration and take provisionary measures if required. We hope to have you as our guest in the future so that you might reconsider your opinion.

Reisende som så på Il Ristoro dal Patriota, så også på

Har du vært i Il Ristoro dal Patriota? Del dine erfaringer!