“Veldig god mat.”

Kjøkken: Gastropub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Veldig god matt. Og veldig høflige folke som jobber her. Whar god fode enden god service. Nice people.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Hans-erik H

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

God focaccia og god service. Bestilte ost og skinke, fikk bare salami og skinke. Fine lokaler, fikk gratis grappa for å skrive anmeldelse

Takk, Hegersz
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Bestemte oss for å spise her da atmosfæren virket trivelig og betjeningen var hyggelig. Maten ble en nedtur da pizzaen var seig og lasagnen ikke var noe særlig. En nedtur i forhold til det vi hadde spist tidligere på turen. Det dyreste og dårligste måltidet.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Spursnr1
Anmeldt 11. november 2017

Det var første kveld i Roma og vi valgte denne restauranten litt tilfeldig. Gjerne var det den dyktige harpespilleren som fikk oss til å stanse opp. Anbefaler andre Romagjester til å gjøre det samme. Vi fikk beste servise og et fint bord i den koselige restauranten. Alle var fornøyd med maten, min carbonara smakte så godt. Stemningen var god og vi håper engelskmannen som mistet sitt Visa-kort på gulvet da han gikk, kom tilbake. Vi fire som koste oss denne søndagskveld kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Astri H
Anmeldt 26. mai 2017 via mobile enheter

Vi fikk bord fort av hyggelig servitør. Koselig sted å spise på med liv i gatene og mye å se på. Maten er helt ok, det samme er servicen.
Prisene var alt for dyre med tanke på standarden på maten.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, tinasH8618XV

Reisende som så på Il Ristoro dal Patriota, så også på

Har du vært i Il Ristoro dal Patriota? Del dine erfaringer!