“En "høydare" i Roma”

Grazia & Graziella
Vurdert som nr. 79 av 14 077 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Trastevere
Anmeldt 20. september 2018

Fantastisk stemning. Her blir du tatt imot, og du blir sett. Utsøkt mat i et ditto miljø.Vi hadde bestilt bord på forhånd. Det er lurt, for her er det fullt.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 100Hallgeir

Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

God mat og flinke, hyggelige kelneren.
Sitat Mille 12 år

Hyggelig betjening og fantastisk mat, kom hit etter anbefaling hjemmefra

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Trandre
Anmeldt 8. mai 2018 via mobile enheter

Førsteklasses mat & råvarer! Stor stemning og livlig, herlig! Anbefales på det varmeste for bleke nordboere! Spiste kjøttretter som var akkurat passe.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Anders R
Anmeldt 30. april 2018

Vi ankom restauranten og det var lang kø. Likevel ble vi raskt lagt merke til av verten som serverte oss hvert vårt lille glass med champagne mens vi ventet. Det tok heller ikke mer enn fem minutter før vi fikk bord. Ypperlig service og god hjelp med menyen. Amatriciana-pastaen var fantastisk! Vi storkoste oss og anbefaler virkelig dette til andre som besøker Roma. 5/5

Dato for besøk: april 2018
Takk, AnnikenUnited
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Veldig fin resturant med masse god mat!! Trastavere er en plass med masse bra resturanter, men dette er nok en av de beste. Hadde carbonara, den var svært god. Anbefales

Dato for besøk: april 2018
Takk, kathrinehj

Har du vært i Grazia & Graziella? Del dine erfaringer!