“Super service”
Anmeldelse av Grazia & Graziella - STENGT

Grazia & Graziella
Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Trastevere
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Deilig mat, prima service og godt humør!

Giuseppe sørget for at jeg fikk den type pasta som jeg ønsket

Dato for besøk: januar 2019
Takk, annasU8966AC

1923 av 24 673 anmeldelser

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi var to par som hadde fått anbefalt dette stedet, og vi angrer absolutt ikke på at vi dro hit. Vi spiste lunsj der to dager, og alt vi spiste var godt. Vi hadde ikke bestilt bord og måtte stå litt i kø, men det gjorde ingenting for de serverer Prosecco til de som står i kø. Og det er fantastisk service, folka her gjør at du føler deg velkommen. Her drar vi gjerne tilbake.

Takk, Lill W
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

wow, denne maten var nydelig og stemningen her var fin. Veldig italiensk og gode priser. anbefales på det sterkeste!

Ask for Mattia❤️

Takk, charlotteaasbie
Anmeldt 20. september 2018

Fantastisk stemning. Her blir du tatt imot, og du blir sett. Utsøkt mat i et ditto miljø.Vi hadde bestilt bord på forhånd. Det er lurt, for her er det fullt.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 100Hallgeir
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

God mat og flinke, hyggelige kelneren.
Sitat Mille 12 år

Hyggelig betjening og fantastisk mat, kom hit etter anbefaling hjemmefra

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Trandre