“veldig god mat”

Grazia & Graziella
Vurdert som nr. 51 av 12 892 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Trastevere
Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

God service og var veldig god mat! Kommer tilbake hit neste gang vi er i Roma. Alessio love u <3 ur the best!

1  Takk, marij740

Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

Sykt digg pizza og pasta! God service og koselig atmosfære. Gode vegetaralternativer også! Spiser du ikke opp kan du få med rester hjem. Love you alessio!

1  Takk, 189kineb
Anmeldt 20. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk stemning - kan anbefales - topp sted - god service - flotte folk - god mat og godt drikke

1  Takk, 204marith
Anmeldt 12. oktober 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj på stedet. Veldig hyggelig sted men med myyyyye folk. Vi satt ute og det var endel bråk pga ventende gjester på nabostedet. Maten kom fort og var god. Vi bestilte lasange og carbonara. Lasangen var veldig god i smaken. Desverre var den ikke varm nok.. Carbonaraen kunne også vært varmere. Den smakte godt, men var litt mye permesan. Servicen på stedet var bra. Alt i alt ett flott spisested som fort kunne fått 5 av 5.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Christian L
Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Første middagen i Roma. De tok ikke plassbestilling, men vi fikk bord med en gang. Vi ble sittende rett ved inngangen og det ble derfor litt stressende. Vinen var god og maten var fantastisk. Bestilte en medium rå entrecôte og den var himmelsk. Nesten ikke tyggemotstand, perfekt stekt på grill, sammen med nydelige stekte potetbåter. Anbefaler absolutt et besøk hit.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, geir2rek

Reisende som så på Grazia & Graziella, så også på

Har du vært i Grazia & Graziella? Del dine erfaringer!