Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt

Ulike måter å oppleve Galleria Borghese på
Anmeldt 16. juli 2018

Dette er en utstilling som bare må oppleves. Dette er "wow"-opplevelse.
Bestill billetter på forhånd, da det er tidsstyrt inngang.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, Line G
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Fantastiske malerier og ikke minst Berninis statuer. Vi hadde ingen forventninger til samlingen av Bernini arbeider, men det har vi nå. Nesten så man ikke tror det man ser. Praktfullt!
Forh.booking nødvendig!

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, 202heidib
Anmeldt 6. februar 2018

I dette ganske lite museet, er det samlet noen helt urolige skatter. Det er en stor malerisamling med bl.a.Caavaggio, men personlig ser jeg på nytt og på nytt skulpturene til Bernini! Rovet av Proserpina, Geos datter og vårens gudinne, blir røvet av Hades, underverdenes hersker, som bærer henne med et sånt macho hånflir at bare det er nok. Og se hvordan hånden hans graver seg inn i låret hennes; du er uimotståelig fristet til å røre, om det virkelig er marmor, det som ser ut som kjøtt og blod.Davis som skal slynge steinen som dreper Goliat. Og Aollo som vil gripe Daphne, som i fortvilelse skaper seg om til et tre (laurbær tror jeg), de må bare sees!!

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, bohygen
Anmeldt 9. juni 2017

Dette er en oase midt i byens travelhet:-) Vi bor alltid på hotel som har utsikt rett over denne nydelige parken, gå en tur her er en sann fornøyelse.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Aud Berit B
Anmeldt 29. oktober 2016 via mobile enheter

Byggearbeider la en liten demper på besøket, men ikke så mye at dette ikke ble en flott opplevelse likevel. Både malerier og skulpturer var imponerende. Med audioguide på øret ble utbyttet veldig bra.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, ThFlid