10 personer ser på dette hotellet
Lol.travel
travelup.comUSD 139
Orbitz.comUSD 234
Anmeldt 25. august 2017

Et ordinært hotell, rommet var lite, kan spasere til severdighetene, taxi ca 11 euro. Takterrassen var ikke åpen under mitt besøk. Kjøleskapet var ikke kaldt. Grei frokost, OK betjening. Et 3 stjerners hotell i mine øyne.

Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Harald G
CustomerCareDept, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Romanico Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2017

Kjære Harald,

Vi vil gjerne takke for at du tok deg tid til å sende tilbakemelding til TripAdvisor om ditt siste besøk på Romanico Palace Hotel.

I din kommentar finner vi en stolthet: Hotellet ligger i en historisk bygning fra 1700, en av de viktigste arkitektoniske arvene i byen, som kombinerer storheten i antikken med den barokke stilen som preger interiøret. Det er derfor vi kaller oss "Palace"!

Jeg kan forstå at "sjokk" er gitt av møblene av underverk og barokkstil av rommene, vi er flotte kunstelskere og snakker om skjønnhet, vi legger stor vekt på hver eneste detalj i vårt hotell: dekorasjon, renslighet, Innstilling i rom, toalett ... for å opprettholde den innbydende og komfortable atmosfæren våre gjester liker.

Hver eneste detalj av rommet vårt må gjøre forskjellen: de dyrebare marmorene innredet rommet med glans og glans, dyrebare malerier og elegante overflater gir nøyaktig det som bare vår fremtredende arkitekt (en av de mest berømte i Italia) kan gi.

Vi har mottatt så mange positive anmeldelser om frokosten: bare stedet er verdt prisen, hver dag mottar vi forespørsler fra de mest berømte fotografene som vil bruke vår hage på taket for å gjøre sine skudd, vi er et av de få hotellene i Roma med En stor terrasse med utsikt over byen hvor du kan nyte et vakkert 360 ° landskap.

Vår frokostbuffé tilbyr et bredt utvalg av produkter: croissanter (direkte fra de beste nyhetene bakverk), bakevarer, ferskt brød, yoghurt, frokostblandinger og frukt, økologisk syltetøy.

Alt i alt er det klart at du ikke hadde den positive erfaringen vi hadde håpet, og jeg er bare lei meg for at vi ikke ble informert om din ulykke under ditt opphold, vi kunne aktivt ha fulgt veier for å endre situasjonen og gjøre deg komfortabel.

Jeg beklager denne anmeldelsen som rangerer oss som et 3-stjerners hotell, vi ber deg om å avvike på det som er sagt, vi er et av de få hotellene i Roma sentrum som har en fantastisk hage på taket, en velvære Sentrum hvor du kan slappe av etter en travel dag, et treningsstudio utstyrt med de nyeste maskinene, enestående medarbeidere som jobber med lidenskap og fullt ut reflekterer de funksjonene som har gjort den berømte italienske gjestfriheten i verden.

Til slutt er det en liten glede for oss å lære at du verdsatt velkomst og de delikate oppmerksomhetene som var reservert for deg.

Hilsen,

Anmeldt 15. mars 2017 via mobile enheter

Flott klassisk hotell sentralt i Roma. Flotte rom. Kort vei til de fleste severdigheter i byen. Nydelig utsikt fra restaurant på taket. Bra treningssenter i kjelleren. Frokost inkludert i prisen, selv om den godt kunne vært mer spennende. Typisk kontinental

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, bsh371113
CustomerCareDept, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Romanico Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2017

Kjære gjest,

Din tilbakemelding er svært verdifull, og jeg vil gjerne takke deg for at du tok deg tid til å skrive anmeldelse.

Vi er sikkert veldig glad for at oppholdet var til din smak, vet vi at kommer som kommer på jobb finner i vår struktur de rette egenskapene til å slappe av etter en arbeidsdag, men også for å nyte det beste av komfort for våre svært varme og koselige rom .

En uforglemmelig møte med eleganse og stil som preget den romerske aristokratiet: antikke møbler, malerier, fine tekstiler og en tidløs atmosfære som går til å innpode en dyp følelse av fred, ro og avslapning.

Dessuten er vår største stolt og glasur på kaken for hele oppholdet; frokostbuffé med ferske produkter og omgitt av en 360 graders utsikt over Roma.
Vår tradisjonelle italienske frokosten består av Cappuccino og ferske croissanter tilberedt med lidenskap og engasjement fra vår Chef selv om vi har også en rekke blandede smørbrød og også eggerøre.

Endelig tilgjengelig for våre gjester som du har angitt vår "RomAmor" SPA som er en sann oase av velvære for kropp og sinn og gym "Moto Creativo" som ble opprettet for å tilfredsstille alle elskere sport med cardio utstyr og maskiner av siste generasjon som vil tillate deg å kombinere nytelse og velvære under ditt opphold i Roma.

Takk igjen for å snakke så veltalende av oppholdet, og jeg håper å ønske deg velkommen tilbake veldig snart.

Vennlig hilsen,

Anmeldt 14. mars 2017 via mobile enheter

Vi var 4 personer som reiste sammen. Hotellet er ganske alreit . Er fornøyd med rommet vi fikk . Fint utsikt og fint innvendig
Det eneste som er minus er heisen, den er ganske gammelt. Ellers frokost servering er også bra spesielt den har utsikt for hele byen.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, roses251
CustomerCareDept, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Romanico Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2017

Kjære Rose,

Takk for veldig hyggelige ord; Jeg tror at i noen få og enkle ord du akkurat fått en ånd av hotellet vårt.

Først av alt er vi veldig glad for å lese at rommet var egnet til dine behov, og vi er sikker på å dele dine kommentarer om hvor rent du fant rommet ditt med vår housekeeping team - de jobber veldig hardt faktisk å gi alle våre gjester med reneste av hoteller.

Jeg er veldig glad derfor å forstå at du likte oppholdet fra vår undring møbler og barokk stil på rommene, vi er gode elskere av kunst og snakker om skjønnhet, vi betaler ekstra oppmerksomhet til hver enkelt detaljer i vårt hotell: dekorasjon, renslighet, layout på rommene, toalettsaker ... for å opprettholde den innbydende og koselig atmosfære våre gjester liker.

Takk også for komplimenter vedrørende takterrasse med panoramautsikt over Roma. Jeg kan forsikre deg om at frokost er vår stolthet, variasjonen av maten er alltid førsteklasses og utsikten som du kan nyte noen minutter etter at du har våknet opp er en av disse fantastiske utsikten som skaper et minne som varer livet ut.

Til slutt, om heisen vi er veldig lei meg, men vi ønsker å si at heisen er allerede fastsatt, så det er ikke lenger et problem om det. Men jeg ærlig forsikre deg om at hver dag vi gjør daglig vedlikehold, betaler spesiell oppmerksomhet til detaljer og ujevnheter. . Vi har også to av dem for å prøve å gjøre veien til rommet så raskt som mulig.

Beste hilsen og vi håper å se deg i fremtiden,

Anmeldt 27. februar 2017

Hotellet er nydelig i form av dekor og utsmykning av hotellet. Det er i gammel stil, men er fullt av nydelige detaljer. Det har en meget god frokost (med unntak av overvekt av tørre brødskiver) som serveres på taket av hotellet med en fantastisk utsikt over byen. Servicen er også ypperlig i tillegg til at det er nært sentrum. Meget fornøyd!

Dato for oppholdet: februar 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
3  Takk, ArneV164
CustomerCareDept, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Romanico Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2017

Kjære Arne,

Tusen takk for utmerket vurdering.

Vi er glade for at du hadde en fantastisk tid under et kort opphold hos oss. Vi er veldig glad for at du likte så mye om vårt hotell. Våre rom kvalitet og plassering er nøkkelen til vår hotellkonsept, og det er alltid godt å høre at våre ansatte har gjort et godt inntrykk.

Takk også om vår innredning, vet vi at vår stil det er definitivt en smakssak, men jeg vil gjerne påpeke at våre interiør og møbler har blitt vakkert valgt og stemninger virkelig reflekterer "barokk stil" og "Nico stil "i sin mest elegante periode. Rommene er med dekorasjoner på veggene er laget for å imponere vår gjest. De blir behandlet hver dag med lidenskap og representerer symbolet på stil og velkommen av Nico Palace Hotel.

Frokost er en annen av våre sterke sider, fordi det er ikke bare et måltid, men en følelse som vi ønsker å gi deg den fantastiske beliggenheten, fra vår panoramisk takterrasse med en fantastisk utsikt over Den evige stad. Kvalitetsmat er klokt valgt fra vår kokk som tar vare, med lidenskap og dyktighet, å blande den italienske mattradisjoner med internasjonale smaker.

Endelig du nevnte vår plassering i tillegg, og la meg legge til: Vi er glade for å se at du fant vår beliggenhet veldig bra, er dette en forekommende tema blant alle våre vurderinger, og det er en av de store fordelen med hotellet, og vi er veldig glad at du har brukt en veldig fin tid i den evige stad.

En ting til: vår beliggenhet er svært viktig, faktisk kan du nå de viktigste attraksjonene ved å gå lett som Piazza di Spagna, Fontana di Trevi eller Villa Borghese; for ikke å nevne at vi er svært nær Barberini og Termini-stasjonen (bokstavelig 5/10 minutters gange) hvor du kan finne undergrunnsstasjonen som fører hvor som helst du trenger i sentrum.

Til slutt vi virkelig ville ta glede i ønske deg velkommen tilbake i fremtiden, slik at du kan oppleve igjen de herlige øyeblikk som du brukte på Hotel Romanico Palace ****

Vennlig hilsen

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 16. november 2014 via mobile enheter

Hotellet var veldig rent, personalet vennlig og hjelpsomt. Frokosten av god kvalitet og nok til å starte dagen på. I lett avstand til metroen og en god gåavstand til de fleste steder av historisk interesse. Eneste negative var at vi var i en separat del av hotellet, som var et problem da det regnet og vi ble våte mens vi gikk til frokosten.

1  Takk, Z2771XYsarahg
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
CustomerCareDept, Responsabile relazioni pubbliche på Hotel Romanico Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2014

Dear Sarah,

Thank you for taking the time to write such a nice review of your experience at Romanico Palace Hotel!

It was very lovely to learn that you had an enjoyable stay with us and that you appreciated the hotel’s position and our thoughtful customer care.

Our warm, inviting, and unique feel allows us to interact closely with our guests. We are extremely proud of the entire hotel team. Guests tell us that one of the main reasons they return is for our careful Staff. We see everyone who works here as a family united, happy team, working to make your holiday as enjoyable as possible.

We know that details make all the difference, and it is for this reason that we are meticulous about order, cleanliness and hygiene in the bedrooms and throughout the hotel. In our experience these are the details that count the most.

We are particularly pleased to learn that you enjoyed our wonderful breakfast experience at the Roof Garden Fulvius which is like you so kindly pointed out, a very bright and colourful setting where we also serve the a dinner 4 days a week.

The location of the hotel is indeed in a prime spot with many of Rome’s major attractions reachable within walking distance and we are delighted to hear that you enjoyed it.

We thank you for your wonderful feedback and we are very much looking forward to welcoming you back for many more memorable experiences in the near future.

Warm regards,
Alessandro