Palazzo Navona Hotel
iQ Hotel Roma(Roma)
  • Bar/lounge
Agoda.com
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 164 per natt.

• Romservice
  • Svømmebasseng
  • Restaurant
Anmeldt 11. april 2017

Det er kun få minutters gange til de største severdighetene i Roma, Pantheon, Piazza Navona, Campo dei Fiori. Og kun 20 minutter fra Vatikanet og Peterskirken.
Hotellet holder en meget bra standard med egen takterrasse. Bygningen er restaurert i løpet av de siste årene, og fremstår som moderne. Det er flotte rom, vi bodde i 5. etasje (toppetasjen) i et superior-rom. Frokosten på hotellet, inkludert i romprisen, var av meget høy standard med alt tilgjengelig for en kresen "morgengane". Betjeningen var hyggelig og serviceinnstilt.
Hotellet anbefales på det sterkeste.

Romtips: Superiorrommet hadde en god størrelse og bra innredning
  • Opphold: mars 2017, reiste med venner
Takk, Trond J
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 6. april 2017 via mobile enheter

Hoteller ligger meget sentral mellom Pantheon og Piazza Navona.
Vi var der fra onsdag til søndag.
Søndag var det maraton i Roma. Vi fikk beskjed fra resepsjonen lørdag kveld at det kunne være utfordringer for taxi å komme til hotellet på søndag. Søndag morgen sjekket de med taxi hvor det var mulig å plukke oss opp. Det var vel 10 minutter å gå fra hotellet. Her viste personalet virkelig god service. Portier Perry tok baggasjen og fulgte oss hele veien til dit taxien stod. Det var en meget hyggelig avslutning på et godt opphold.
Takk til Silvia, Sara og Perry! Vi kommer gjerne igjen!

Opphold: april 2017, reiste som et par
Takk, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

Supert hotell med perfekt beliggenhet. Gangavstand til alle de store severdighetene. Rent og pent, god frokost, god service. Deilig takterrasse hvor man kan slappe av etter byturene. Kan anbefales! Vi kommer tilbake til dette koselige hotellet.

Opphold: februar 2017, reiste som et par
Takk, Ellen R
Anmeldt 23. juni 2016

Dette hotellet kan jeg som er en kritisk og kresen person absolutt anbefale. Her er det fantastisk service, rent og moderne og kjempe god frokost og herlig personell som vil gjøre kun det beste for deg!

Romtips: Mot bakgården
  • Opphold: juni 2016, reiste som et par
Takk, ronja39
Anmeldt 3. april 2015

Bodde på Palazzo Navona Hotel 3 netter i mars. Et flott hotell! som ligger midt i smørøyet. Her har man gåavstand til alt av kjente steder i det historiske Roma. Store gode rom, deilig bad, gode senger, flott frokost og flott og imøtekommende personale. Bedre kan det ikke bli. Her vil jeg bo igjen neste gang jeg besøker Roma.

• Opphold: mars 2015, reiste med familie
Takk, asvend