“Hyggelig sted og betjening”
Anmeldelse av Ristorante Cotto

Ristorante Cotto
Vurdert som nr. 430 av 13 972 Restauranter i Roma
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Esquilino
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

God burger og salat. Risottoen skuffet .
Rent og innbydende. Kjempegod dessert. God og rimelig husets vin.

Takk, beretmetteh

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Blide og hyggelige servitører som møtte oss da vi kom. Vår kelner Shakil var meget hjelpsom og var rask til å se oss og komme med det vi hadde bestilt. Man blir i godt humør når man blir møtt av en så hyggelig og snill kelner som han.

Maten var helt fantastisk. Maten var laget fra bunnen av og det var også tydelig da smaken var meget god. Atmosfæren var heller ikke å klage på. Rolig og behagelig musikk. Må også påpeke at det var rent og det var gjennomgående både ute og inne i restauranten.

2  Takk, Knut V
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening som kunne svare på spørsmål om glutenfrie alternativer
Rikholdig meny
God mat
Vi kommer tilbake neste gang

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kuga2014
Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

God mat, greie priser på mat og drikke og et hyggelig og oppmerksomt personale! Et rolig sted der du kan sitte ute eller inne!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Reidar V
Anmeldt 29. mars 2017 via mobile enheter

Var her to kvelder da vi bodde nær. Hyggelig betjening og god mat. Litt sterilt og upersonlig sted, men spiste nydelig pasta carbonara. Kan anbefales.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, PDant

Har du vært i Ristorante Cotto? Del dine erfaringer!