“Mrs ”
Anmeldelse av Ristorante Cotto

Ristorante Cotto
Vurdert som nr. 462 av 14 714 Restauranter i Roma
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservater
Omgivelser: Esquilino
Anmeldt 19. mai 2019 via mobile enheter

God service og hyggelig atmosfære. Travel kveld og litt venting, men gratis Tiramisu på huset var verdt ventingen. Kan anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 950ninaf

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi valgte dette stedet fordi det ligger rett ved hotellet vi bodde på, og på bakgrunn av anmeldelsene her.

Her blir du ivaretatt med en gang du kommer. Oppmerksom betjening hele veien og førsteklasses mat. Svært god vinanbefaling til maten vi valgte. Fornuftige priser.

Vår kelner, Christian, fortjener en lønnsøkning, uansett hva han tjener.

Takk, Einar1966
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

God burger og salat. Risottoen skuffet .
Rent og innbydende. Kjempegod dessert. God og rimelig husets vin.

Takk, beretmetteh
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Blide og hyggelige servitører som møtte oss da vi kom. Vår kelner Shakil var meget hjelpsom og var rask til å se oss og komme med det vi hadde bestilt. Man blir i godt humør når man blir møtt av en så hyggelig og snill kelner som han.

Maten var helt fantastisk. Maten var laget fra bunnen av og det var også tydelig da smaken var meget god. Atmosfæren var heller ikke å klage på. Rolig og behagelig musikk. Må også påpeke at det var rent og det var gjennomgående både ute og inne i restauranten.

2  Takk, Knut V
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening som kunne svare på spørsmål om glutenfrie alternativer
Rikholdig meny
God mat
Vi kommer tilbake neste gang

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kuga2014

Har du vært i Ristorante Cotto? Del dine erfaringer!