“God mat til greie priser”
Anmeldelse av PizzaRe

PizzaRe
Få mat levert
ELLER
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 310 av 13 511 Restauranter i Roma
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Veldig god pizza hjemmelaget i steinovn, gode utvalg og gode råvarer. God service og hyggelige ansatte, og greie priser.

Takk, 86jonasberg

Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Pizzaen får 5/5. Stedet ser trist ut og de ansatte ser sure ut. Derfor vi ikke satt der å spiste. Vi fikk anbefalt stedet fordi de hadde god pizza og det hadde de. Nå har vi være forskjellige steder å spist pizza i 7 dager og PizzaRe har absolutt den beste pizzaen. Vi kjøper med oss pizzaen og setter oss en fin plass i nærheten! Magisk.

Gir pizzaen 5/5.

Stedet i seg selv får 2/5.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Christian L
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Uhøffelig og uinteressert servitør. Oppgitt når vi spurte om glutenfri pizza til vår minste datter med glutenallergi.Dermed bestilte vi hamburger og sa at de bare kunne ta bort brødet. Ikke antydning til å gjøre noe ut av dette. Fikk bare hamburger kjøtt lagt på en talerken.På regningen tok de betalt for pizzaen som vi lurte på om vi kunne få glutenfri, noe som ikke var mulig, dermed bestilte vi hamburger isteden. Når vi skulle betale hadde de tatt betalt for pizzaen vi ikke skulle ha siden den ikke fantes i glutenfri. Vi prøvde å forklare at vi ikke hadde bestilt denne pizzaen, hun begynte å kjefte på oss også på min 13år gamle datter som har gluten allergi, hun mente at det var utrolig teit av oss å spørre om de hadde glutenfri pizza! Ikke oppsøk dette stedet! Finnes neppe værre sted. Lite respekt for sine kunder!

Takk, espenjamissen
Anmeldt 28. mai 2018

Trist og kjedelig restaurant. Maten var kjedelig og ikke så god. Kan ikke anbefale å bruke tiden i Roma på dette stedet. Betjeningen var forsåvidt hyggelig.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Mariee80
Anmeldt 30. november 2017

En svært populær plass, kan være vanskelig å få bord. Servicen er svært god og maten helt der oppe. Prisene er også rimelige. Anbefaler den pizzarestauranten.

Dato for besøk: november 2017
Takk, hlaud

Har du vært i PizzaRe? Del dine erfaringer!