Colosseum and Vatican Tours by Italy Wonders

Ulike måter å oppleve Colosseum and Vatican Tours by Italy Wonders på
Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Interessant tur. Guiden Dennis var kunnskapsrik. Det var en stor opplevelse. Husk å bruke gode sko. Anbefales.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Ingerid S
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Tur guiden var flink og kunne ganske mye. Snakket tydelig engelsk og brukte bilder til å illustrere. Er du spansk talene, så kan du også bruke disse også.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Åge V
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Tok 'clicktour' med engelsk språk. Dennis var guide og gav oss en utrulig opplevelse. Utrolig kunnskapsrik og flott guide gjennom Colosseum og Forum Romanum

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Tom G
Anmeldt 19. desember 2016

Ble ``praiet`` av en selger for dette firmaet i det vi ankom Colosseum. Lot oss friste og fikk prutet ned til familiepris da vi var 4 kollegaer i følge. Fikk en fantastisk flink og engasjert guide, Fe, som holdt oss i ånde i 2 timer og 3 kvarter. Absolutt god valuta for 35 Euro pr. pers. Gikk igjennom Colosseum, Pallatinerhøyden og Forum med detaljrik forklaring.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Espen S
Anmeldt 18. desember 2016 via mobile enheter

Fantastisk engasjerende og kunnskapsrik dame. 2,5 timer rundtur i Colosseum og Forum Romanum Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Terje F
Anmeldt 8. mai 2016 via mobile enheter

Kunnskapsrik dame som het Felieity fulgte oss rundt på Colosseum og i forum romanum. Vi tok også touren på Vatikanet med samme firma dagen før. Veldig bra!

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, MortyA