“Veldig fornøyd!”

Kjøkken: Delikatesseforretning, Italiensk, Vinbar
Omgivelser: San Lorenzo
Omgivelser: San Lorenzo
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Spiste brunsj her idag, og var veldig fornøyd. Rimelige priser og godt utvalg. Nokså lite lokale, men det er gjort det beste utav situasjonen. Veldig hyggelig betjening. God mat og ikke minst god kaffe.

Takk, mariesolberg

Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Knall god mat. Liten og koselig restaurant hvor man kan sitte ute og inne. Vi satt inne, trivelig musikk og flinke servitører

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 667anettea
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Intim og trivelig restaurant med veldig god mat. Vi var tre personer og delte en stor fjøl med ulike typer bruschetta, skinker og oster. Fantastiske smaksopplevelser og hyggelige og sjarmerende kelnere!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, horgn
Anmeldt 25. mars 2016 via mobile enheter

Med en myk eim av pesto i luften og sitteplass til bare 10 personer totalt ute og inne er dette stedet blant de mest sjarmerende stedene jeg har tatt en rask lunsj.

Litt utenfor allfarvei, men desto mer en av Romas små fine hemmeligheter for de som liker skinke, ost, vin og dedikert betjening.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, 131geira
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 26. juni 2015 via mobile enheter

Veldig hyggelige gutter, flott sted med ferske sandwicher og lokale spesialprodukter. Den rå skinke for vår sandwich ble skåret på stedet. Vil komme tilbake.

Takk, njansen
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.nl.tripadvisor.com. Vis original

Reisende som så på Ciacco&Bacco San Lorenzo, så også på

Har du vært i Ciacco&Bacco San Lorenzo? Del dine erfaringer!