“En erfaring uten like”

Vurdert som nr. 63 av 405 Kaffe og te i Roma
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Omgivelser: Centro
Anmeldt 6. april 2016 via mobile enheter

Jeg måtte bare gå hit etter alt jeg har hørt og lest. Det oser virkelig av tidløs atmosfære og kvalitet i alle ledd. Serveringen var god, det jobber folk med å holde det reint og fint nede på toalettene til en hver tid, og ikke minst var kaffe god. Men her kommer problemet: Jeg tok meg ikke råd til mer enn en kaffe, for prisene er et eventyr. For en liten iskaffe (uten melk) tok de 9€. Det er den dyreste kaffen jeg har drukket i mitt liv. Men man betaler jo for service og opplevelsen også. Likevel, jeg tror og synes de godt kunne tatt seg mindre betalt for ting. Men er man i Roma bør man stikke innom og i det minste ta seg en kopp kaffe!

Dato for besøk: april 2016
Takk, ivergunvald

Anmeldt 28. mars 2016

Måtte besøke denne cafeen etter alt man har lest. Det svarte til forventningene. En liten opplevelse å sitte der å se på livet. Det ble den dyreste kaffe og kake jeg har kjøpt!

Dato for besøk: mars 2016
Takk, ArneG643
Anmeldt 8. september 2015 via mobile enheter

Ingenting å si på hverken lokaler, service eller smak på mat og drikke. Prisene må vel sies å være forholdsvis stive. Ett historisk sted som er verdt å besøke om man vil betale ca 200 kroner for ett glass brus og ett kakestykke.

Dato for besøk: september 2015
Takk, Marius J
Anmeldt 1. desember 2013

Måtte jo innom denne kafeen etter å lest om den i alle reiseguider....2 kaffe og 2 terter til 30euro er dyrt, men som forventet. Morsomt å ha vært der.

Dato for besøk: november 2013
    • Atmosfære
Takk, lise b
Anmeldt 19. mars 2013

... og travelt miljø. Om du vil sitte midt i et travelt Roma miljø og drikke velsmakende kaffe er dette rett sted.

Takk, PerTore

Har du vært i Caffe Greco? Del dine erfaringer!