“Leverer alltid!”

Il Chianti Osteria Toscana
Vurdert som nr. 622 av 13 533 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

IL Chianti er fantastisk restaurant blant alle de andre turistfellene i området Trevi. Nydelig mat og ikke minst en fantastisk vinkjeller.

Dato for besøk: september 2021
Takk, thomaslids
Osteriailchianti, Proprietario på Il Chianti Osteria Toscana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2021

Grazie mille per questa splendida recensione, siamo davvero felici che persone come voi apprezzino la qualità dei nostri prodotti e il nostro costante impegno per soddisfare i clienti.

Anmeldt 8. september 2019

Oppdaga denne tilfeldigvis ein kveld i ei sidegate ved Trevifontenen. Suveren på på både mat, drikke, atmosfære og service! Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Odd-Ingar B
Osteriailchianti, Direttore på Il Chianti Osteria Toscana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2019

Thank you for choosing us and for writing this review, I really hope to see you soon!

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Like ved Trevi fontenen finner du denne restauranten . Mat og service er topp, prisene likeså. Fullt hus så det anbefaler å bestille på forhånd

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, brynhildbente
Osteriailchianti, Direttore på Il Chianti Osteria Toscana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Thank you so much for your review, we really hope to see you again very soon.

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restaurant av gjester som hadde vært her for 10 år sidenden var like god i dag! God service og god mat ! Kan anbefales

Takk, wenchemeling
Osteriailchianti, Direttore på Il Chianti Osteria Toscana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Thank you so much!

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi delte en forrett med variasjoner av ost. Det var veldig godt og rikelig for to personer. Til hovedrett hadde vi kalv og det smakte nydelig. Av dessert vil vi anbefale tiramisu, den var nydelig. Vi bestilte en tiramisu og en semifreddo med jordbær. Tiramisuen var klart best. Kelneren gav også en veldig god vinanbefaling tilpasset det vi hadde bestilt. Vinen var nydelig.

Takk, _shild_2015
Osteriailchianti, Direttore på Il Chianti Osteria Toscana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Dear customer,
thank you for visiting our restaurant and for your wonderful review.
I hope to see you soon in our restaurant!

Har du vært i Il Chianti Osteria Toscana? Del dine erfaringer!