“WOW”

Roscioli
Vurdert som nr. 1 587 av 13 725 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Regola
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Kjempe bra service, nydlig mat, og et veldig bra utvalg av vin!
Vi var heldige og fikk bord på drop in, små koslige sitteplasser både i 1etasje og i underetasjen. En plass man kan sitte i flere timer og nyte god mat.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, astridsofieb

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Her syder det av liv og god stemning!
Travel restaurant med mye turister.
Her må man reservere bord.
Rikholdig meny og vinkart.
Dyktig betjening.
Mulighet for å kjøpe med seg et stort utvalg av pasta, oljer, skinke og ost.

1  Takk, Kristin I
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Stedet er hyggelig og hektisk. OK service. Maten varierende. Damene hadde tunfisk med syltet løk og artisjokk. Skuffende at det var tunfisk fra boks. Passe godt. Pastarettene mennene valgte som forrett og en av damene som hovedrett var veldig gode. Tre ulike varianter og alle falt i smak. Entrecôte til hovedrett ble en skuffelse. Vi var verken fornøyd med kjøttet generelt eller hvordan den var stekt. Tiramisu til dessert var veldig god. Vinkartet er svært bra.

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, 93helgea
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Her får du den ekte italienske stemningen, nydelig mat fra pasta, pizza, ost og skinke - og et hav av viner. Servitører som leverer topp servise og gode anbefalinger. Perfekt sted for en god middag.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, christinek253
Anmeldt 23. desember 2017

Vi hadde en flott kveld på Roscioli. Man kommer inn via en slakte butikk, så inn i restaurant delen. Ikke så stor, men utrolig trivelig. Man må bestille bord og man får bordet bare for to til to og en halv time.
Mye folk, litt trangt men virker utrolig autentisk.
Vi bar tre personer, min gode venn fra nord ønsket seg laks. Norsk laks på bordet.
Vi andre bestilte pasta, pasta carbonara og en casio de pepe. Utrolig godt.
Moetadella og slaat med tomat og mosarella først.
Vi avsluttet med frukt og Limoncello.
Vi måtte bytte bord Pga en familie som trengte et større bord.
Kelner gjorde dette med humor og på en grei måte. Vi fikk oliven og Prosecco som plaster på såret.
God mat, bra service, men kanskje litt for kort tid !
Bør prøves - husk å bestille bord.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Helge S

Har du vært i Roscioli? Del dine erfaringer!