“En matopplevelse!”

Roscioli
Vurdert som nr. 1 139 av 13 066 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Regola
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde fått anbefalt Roscioli og var spente. Ved en tilfeldighet gikk vi inn på cafeen og ikke restauranten (de ligger vegg i vegg), og havnet på et stort fellesbord med plass til ti, helt innerst bak lokalet. Vi hadde aldri funnet fram til dette ellers. Maten var en eksplosjon av smak og farger! Dette måltidet kommer jeg til å snakke om resten av livet!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, christinehauge

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Kjempe bra service, nydlig mat, og et veldig bra utvalg av vin!
Vi var heldige og fikk bord på drop in, små koslige sitteplasser både i 1etasje og i underetasjen. En plass man kan sitte i flere timer og nyte god mat.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, astridsofieb
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Her syder det av liv og god stemning!
Travel restaurant med mye turister.
Her må man reservere bord.
Rikholdig meny og vinkart.
Dyktig betjening.
Mulighet for å kjøpe med seg et stort utvalg av pasta, oljer, skinke og ost.

1  Takk, Kristin I
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Stedet er hyggelig og hektisk. OK service. Maten varierende. Damene hadde tunfisk med syltet løk og artisjokk. Skuffende at det var tunfisk fra boks. Passe godt. Pastarettene mennene valgte som forrett og en av damene som hovedrett var veldig gode. Tre ulike varianter og alle falt i smak. Entrecôte til hovedrett ble en skuffelse. Vi var verken fornøyd med kjøttet generelt eller hvordan den var stekt. Tiramisu til dessert var veldig god. Vinkartet er svært bra.

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, 93helgea
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Her får du den ekte italienske stemningen, nydelig mat fra pasta, pizza, ost og skinke - og et hav av viner. Servitører som leverer topp servise og gode anbefalinger. Perfekt sted for en god middag.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, christinek253

Har du vært i Roscioli? Del dine erfaringer!