“Fantastisk mat og betjening!”
Anmeldelse av Life Ristorante

Life Ristorante
Bestill bord
tir. 27.7.
20:00
Vurdert som nr. 224 av 13 064 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk, Sjømat
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Frokost, Uteservering, Privat middag, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Colonna
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Jeg og mannen min spiste middag og dessert på Life Ristorante. Både middagen, desserten og vinen var nydelig. Servicen var upåklagelig. Anbefales!

Takk, 456martinem

Anmeldt 6. oktober 2018

Hyggelig kveld med deilig mat og drikke, god service og utendørs servering med fin beliggenhet i rolig gate. Anbefales!

Takk, 1358Jar
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Maten og servicen er utsøkt. Fabio and Felice var vårt vertskap; nydelige mennesker. Vi anbefaler stedet for en romantisk middag.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, evacQ2544HG
Anmeldt 30. april 2018

Har spist her flere ganger og vil komme tilbake. Nydelig ravioli, deilig panna cotta og nydelig rødvin. Vi hadde en veldig romantisk og koselig kjærestemiddag i veldig koselig omgivelse. Servicen var upåklagelig. Kan absolutt anbefales.

Takk, Vibeke S
Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Herlig restaurant for lunsj og middag!! Ypperlig dessert og vinmeny. Fantastisk service av servitør Francesco! ;-)
Topp beliggenhet til shopping. Perfekt time-out ;-)

Takk, Kristin N

Har du vært i Life Ristorante? Del dine erfaringer!