“Et favorittsted i Roma”

Vurdert som nr. 213 av 14 971 Restauranter i Roma
Prisklasse: kr 359 - kr 957
Kjøkken: Italiensk, Sjømat
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Colonna
Anmeldt 23. mai 2023

Vi besøkte dette stedet 2 ganger under vårt opphold i Roma. Første kveld tok vi lunsh ute, meget bra opplevelse. Andre kveld var det meldt mulighet for regn, og vi bestilte da bord inne. Vi ble overrasket over at restuauranten også hadde flott interiør, da det ikke fremkom på utsiden. Under middagen bestilte vi tasting menu - "Lobster menu with paring wines". Et utsøkt måltid som på det varmeste kan anbefales. Topp mat, gode viner, utsøkt service. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2023
Takk, TPOslo

Anmeldt 10. august 2022 via mobile enheter

Fantastisk restaurant med meget god service! Vi spiste trøffel meny med vinpakke. Maten var nydelig og servitørene meget dyktige. Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: juli 2022
Takk, tobiastorheim
Anmeldt 9. januar 2020 via mobile enheter

Dette var første besøk på denne restauranten. Vi hadde på forhånd bestemt oss for at vi skulle spise noe med trøfler, og valgte derfor en trøffel tasting meny med vin. Prisen i menyen var oppgitt med sommertrøffel, og vi oppgraderte til vintertrøffel, og som kostet 15 euro ekstra. Ok mat, men i forhold til prisen ble vi ikke imponert. Pluss for god plass mellom bordene og hyggelige servitører.

Dato for besøk: januar 2020
4  Takk, TomS417
Anmeldt 13. juni 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, fine lokaler og god oppfølging av de ansatte gjorde kvelden til en god opplevelse . Kan anbefales på det varmeste 👌👍

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, sels68
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Jeg og min venninne bestemte oss for og gå hit vår siste kveld i Roma, og ble ikke skuffet. Maten var nydelig (biff) og samme med desserten! Servicen var upåklagelig og prisene var innafor. Helt fantastisk!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, tcdehdar

Reisende som så på Life Ristorante, så også på

Har du vært i Life Ristorante? Del dine erfaringer!