“Super god pizza og hyggelig betjening”

Pizza Zizza Caffetteria Birreria Desserteria
Vurdert som nr. 39 av 13 754 Restauranter i Roma
Anmeldt 23. november 2017 via mobile enheter

Pizzaen var super god. Lite sted, veldig nærme Vatikanstaten. Dro hit for lunch og tok en «mix» da fikk vi masse forskjellig pizza og alt smakte veldig godt. Fine priser samt veldig hyggelig betjening! Anbefales!

Takk, RobinJac

Anmeldt 8. mai 2017 via mobile enheter

Vi bestilte en mix av alle pizzasortene (2 av hver) og en nydelig pannacotta til dessert. Anbefales!

Takk, Fredrik K
Anmeldt 29. april 2017 via mobile enheter

En helt utrolig god på pizza. Bedre pizza har jeg aldri smakt. Vi fikk en miks med åtte forskjellige sorter, veldig gode alle. Plassen er veldig sjarmerende med bare plass til 10 personer. Veldig hyggelig betjening. Lyst på verdens beste pizza etter besøk i Vatikanet, dette er plassen.

Takk, ArveSaether
Anmeldt 22. april 2017 via mobile enheter

Etter fem dager i Roma med mye pasta og pizza fra lokalbefolkningen bestemte vi oss for å prøve dette stedet nær vatikanstaten med tips fra tripadvisor og det angret vi ikke et sekund på, sååå god pizza og sååå vennlige betjening. Vi endte opp med å spise her to ganger på vår 5dagers i Roma. Vi hadde det så hektisk så vi tok til og med taxi hit nestsiste dagen for å få en bit før hjemreise. Om det var verdt det? Definitivt. Det var også veeeldig billig. Vi betalte 17 euro, mat og drikke og var stappmette fra lunsj helt frem til kveldsmat. Anbefales sterkt.

Takk, LizyBe
Anmeldt 24. september 2016 via mobile enheter

Vi var tre venner som skulle ha en rask lunsj i nærheten av Varikanet. Vi fant denne lille restauranten via tripadvisor, og det var virkelig et scoop! Det er kun få bord utenfor, og vi var heldig at ett var ledig. Vi bestilte mixed pizza, som vil si at vi fikk 3 stykker av 6 forskjellige pizzaer. Alle var gode, og noen var eksepsjonelle! Pizza, cola og kaffe til tre personer kom på 30 euro, noe som er latterlig billig. Anbefales!

Takk, Knut Marius S

Reisende som så på Pizza Zizza Caffetteria Birreria Desserteria, så også på

Har du vært i Pizza Zizza Caffetteria Birreria Desserteria? Del dine erfaringer!